De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Wij slapen heerlijk op onze boxsprings. Bedankt voor het goede advies en de prima service.

Zeer tevreden over ons hoog- laagbed!

J.M. Bos

Fijne service op onze bedden. We hebben ze nu al een tijdje en onlangs was er iets mis (uiteindelijk lag het aan de afstandsbediening). De monteur was vrij snel bij ons en heeft het probleem snel... Fijne service op onze bedden. We hebben ze nu al een tijdje en onlangs was er iets mis (uiteindelijk lag het aan de afstandsbediening). De monteur was vrij snel bij ons en heeft het probleem snel op kunnen lossen.

Familie de Boer

In December 2018 afspraak gemaakt met de slaapadviseur, Januari 2019 hebben we na zijn advies 2 boxsprings besteld. Levertijd eind Februari. werd na diverse telefoontjes van ons (ze zijn zeer... In December 2018 afspraak gemaakt met de slaapadviseur, Januari 2019 hebben we na zijn advies 2 boxsprings besteld. Levertijd eind Februari. werd na diverse telefoontjes van ons (ze zijn zeer moeilijk bereikbaar) begin April geleverd. Na 1 nacht slapen weer gebeld. Er zaten verkeerde wieltjes onder waardoor het bed zelfs op de rem met 1 vinger te verrijden was. Conclusie van de slaapadviseur die was gekomen er moeten andere wieltjes onder. Levertijd ca. 6 weken. 17 Mei waren de nieuwe wieltjes er, bleek wéér de verkeerde te zijn. Deze keer waren de pootjes te kort. Weer nieuwe wieltjes besteld weer een levertijd van 6 weken. Inmiddels zijn we heel wat telefoontjes van onze kant later. (Ze bellen namelijk nooit terug ook al beloven ze dat te zullen doen) afgesproken om op 3 September weer nieuwe wieltjes te brengen en te plaatsen, blijkt dat1 wieltjes niet wil "pakken" zucht... Een nieuw frame is de oplossing. ons irritatie niveau heeft het kookpunt inmiddels aardig bereikt. Na een telefoontje van de monteur naar zijn baas werd afgesproken dat hij een dag later! 4 September het frame zou omruilen en de nieuwe wieltjes plaatsen. Je raad het al..... Geen belletje, geen enkel bericht dus maar weer bellen. Uiteindelijk is het frame met de goede wieltjes op 9 September gebracht en gemonteerd. Voor ons sluit het boek hier. Ons advies? Zoek een ander bedrijf waar service nog iets betekent.

Anna de Boer

In december 2018 voor het eerst contact gehad met Batavia boxsprings , na bezoek van de slaapadviseur in Januari 2019 besloten om 2 boxsprings te kopen. levertijd ca. 6 weken. levering was een... In december 2018 voor het eerst contact gehad met Batavia boxsprings , na bezoek van de slaapadviseur in Januari 2019 besloten om 2 boxsprings te kopen. levertijd ca. 6 weken. levering was een dikke maand later dan was afgesproken. na 1 nacht slapen bleek er verkeerde wieltjes onder te zitten. contact gezocht, zijn telefonisch bijna niet te bereiken, uiteindelijk via mail klacht uitgelegd. na bezoek van de slaapadviseur werden er nieuwe wieltjes besteld, levertijd ca. 6 weken. bleek ook weer verkeerde wieltjes te zijn, weer opnieuw bestellen en weer wachten. voor alles moet je zelf contact opnemen terug bellen is er niet bij ook al beloven ze dat te doen. na vele telefoontjes en uren wachten op een monteur die niet komt is het probleem eindelijk opgelost 9 September 2019. als we alles van te voren geweten hadden, was onze keus niet op dit bedrijf gevallen en hadden we hier nooit een bed gekocht.

Fam. Boesveld

Alles keurig volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden over ons nieuwe bed.

P.J. Pot

Mijn oude bed was aan vervanging toe, maar ik wist niet precies wat ik wilde en wat goed is voor mij. Door de expertise en goed meedenken van Lieke ben ik tot een bed gekomen wat ik in mijn dromen... Mijn oude bed was aan vervanging toe, maar ik wist niet precies wat ik wilde en wat goed is voor mij. Door de expertise en goed meedenken van Lieke ben ik tot een bed gekomen wat ik in mijn dromen niet had kunnen voorstellen. Lieke bedankt ! Ik slaap weer heerlijk

Dhr. Kok

Het bed ligt als gegoten! Ik heb nog nooit zo lekker op een bed gelegen als deze. En ook alle extra functies die dit bed heeft, Heerlijk!!

P.P. van den Hurk

Doen zeer moeilijk.
Je krijgt geen brochure toegestuurd maar willen alleen langskomen om meteen te verkopen.
Geen brochure.
Vreemde zaak.

Lucinda Tier-de Jong

Voor €5000 aan 2 boxsprings verwacht je kwaliteit van slapen en goede naamlabels.
De namen waren verkeerd gespeld heel slordig en mijn man slaapt prima op zijn kant, maar ik absoluut niet, ben zo brak en stijf als een duikplank, gemaild naar ze, maar antwoorden ho maar.
Voor zoveel geld en beloftes van goed slapen, had ik betere klantenservice verwacht.
Op Facebook hebben ze gezorgd dat je niks meer kan vragen of zeggen, ook niet op andere mensen kunt reageren, die wachten al 4 maanden enz.
Ik vond het van mij kant gezien een miskoop van €2500 gewoon weggegooid geld, mijn vorige bed van Ikea van € 500, sliep 1000x beter