De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Mevr. Galema

Zeer tevreden met het geleverde bed. Alles is naar wens en we slapen heerlijk!

Familie Versteeg

Volgens afspraak ons bed geplaatst.

N.J.C. van der Ven

Keurig en tijdig geleverd. Het bed slaapt heerlijk! Bedankt Batavia

L.J.T. Blom

Het leveren van het bed heeft iets te lang geduurd. Over de rest tevreden.

L. van der Ven

Na lang aarzelen hebben wij een bed gekocht bij batavia boxsprings. Het proces ging niet altijd even soepel en de levering was ook iets te laat. Maar met het bed zijn wij heel tevreden. Alles werkt... Na lang aarzelen hebben wij een bed gekocht bij batavia boxsprings. Het proces ging niet altijd even soepel en de levering was ook iets te laat. Maar met het bed zijn wij heel tevreden. Alles werkt goed en wij slapen er heerlijk in. Uiteindelijk alles helemaal goed gekomen.

Dhr. Walet

Zeer tevreden.

C.J.M. Kooijman

Na lang zoeken uiteindelijk bij batavia boxsprings terecht gekomen. Na een kundig advies besloten om gebruik te maken van de gedane aanbieding. Nu een aantal weken later is ons bed geleverd. Het... Na lang zoeken uiteindelijk bij batavia boxsprings terecht gekomen. Na een kundig advies besloten om gebruik te maken van de gedane aanbieding. Nu een aantal weken later is ons bed geleverd. Het resultaat is verbluffend. Wat een fantastisch bed en wat slapen wij weer heerlijk. Bedankt!

Dhr. van Kleef

Batavia boxsprings heeft in elk opzicht aan mijn verwachtingen voldaan. Het is een fijn bedrijf dat ik iedereen aanbeveel.

Wij slapen heerlijk op onze boxsprings. Bedankt voor het goede advies en de prima service.

Zeer tevreden over ons hoog- laagbed!