De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

A.J. Werkhoven

Prachtig bed, wij raden Batavia Boxsprings iedereen aan!

J. C. Bos

Bij bezoek aan de toonzaal zijn wij vriendelijk ontvangen en hebben wij goede en uitgebreide info gekregen. Er zijn diverse aanpassingen en opties mogelijk. Na het door ons op tijd voldoen van de... Bij bezoek aan de toonzaal zijn wij vriendelijk ontvangen en hebben wij goede en uitgebreide info gekregen. Er zijn diverse aanpassingen en opties mogelijk. Na het door ons op tijd voldoen van de eerste aanbetaling kregen we nog een tweetal mails met het verzoek om op tijd te betalen ????? Rond de afleveringsdatum waren er wat kleine strubbelingen en de telefonische bereikbaarheid is wel aan verbetering toe. Bij de bezorging liep alles gladjes. 2 vriendelijke en correcte monteurs hebben alles netjes afgehandeld. Na ruim een week zijn wij erg blij met onze keuze. Het bed is van hoge kwaliteit en zeer comfortabel. De bediening van de instellingen van het bed en de wielblokkering werken ook zeer prettig. Kortom heel professionele kwaliteit. We hadden dit bed jaren eerder moeten kopen. We kunnen iedereen, ondanks de verbeterpuntjes, deze zaak aanraden.

Batavia Boxsprings

Wij hebben een perfecte ervaring met Batavia. Zeker nadat ze een telefoontje van ons kregen om de bedden eerder te leveren ivm ernstige ziekte.

A.Miton

Very good and interesting

DESAEVER

Ik zie op de web van jullie dat er goede beden zijn

N.J. Schmersel

Goede service en uitstekende kwaliteit van de bedden. Ik heb een hoog laag bed van Batavia en ben hier heel blij mee!

Mevr. Stokkink

Heel goede service gehad! Wij zijn erg blij met ons nieuwe bed en slapen heerlijk!

Gerard w

Ben niet te spreken over batavia boxsping service is heel slecht reageren erg slecht op mail hoor ook er weinig van ze op klachten ook op reparaties doen ze niet zelf de contacten lopen niet erg... Ben niet te spreken over batavia boxsping service is heel slecht reageren erg slecht op mail hoor ook er weinig van ze op klachten ook op reparaties doen ze niet zelf de contacten lopen niet erg soepel tussen monteurs en Batavia knap waardeloos

Fam. Born

Alles keurig volgens afspraak geleverd! Complimenten!

M. Herberts

Wij hebben een prachtig bed mogen ontvangen van Batavia boxsprings. Wij slapen weer heerlijk!