De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

N. Arnetsen

Alle afspraken zijn netjes nagekomen. keurige en vertrouwde medewerkers die het bed kwamen brengen en in elkaar zetten daarnaast kregen we een duidelijke uitleg over hoe het allemaal werkt. 2... Alle afspraken zijn netjes nagekomen. keurige en vertrouwde medewerkers die het bed kwamen brengen en in elkaar zetten daarnaast kregen we een duidelijke uitleg over hoe het allemaal werkt. 2 maanden later kwam de adviseur nog eens langs om te kijken of alles naar wens was. Wij raden batavia boxsprings bij iedereen aan.

Mevr. Couwenberg

Ik heb goede ervaring met batavia boxsprings, vooral de service is heel goed!

Hoekema

Uitstekend bedrijf, in het geheel geen negatieve ervaringen.
Fijne service, heldere voorlichting over prijs kwaliteit verhouding.

F.H.J. Seigers

Alle afspraken zijn keurig na gekomen. Ons bed ziet er mooi uit en slaapt heerlijk. Wij zij er blij mee.

Dam

Klantenservice? Welke? Nu al 1.5 uur aan de lijn en zgn eerst wachtende! Ga jullie schamen. Er zijn mensen afhankelijk van jullie service! Neem gewoon je telefoon op!!!!

Anke en Ron de Krieger

We waren nodig toe aan nieuwe bedden, vooral matrassen, die waren wat ingezakt ik de loop der tijd. Aan de nieuwe (hardere) matrassen moesten we erg wennen, dat hebben we sowieso als we bijvoorbeeld... We waren nodig toe aan nieuwe bedden, vooral matrassen, die waren wat ingezakt ik de loop der tijd. Aan de nieuwe (hardere) matrassen moesten we erg wennen, dat hebben we sowieso als we bijvoorbeeld ergens anders slapen, maar na een paar weken sliepen we heerlijk en willen niet anders meer. Ook dat de bedden verstelbaar zijn bevalt ons prima, makkelijk met opmaken en eronder te kunnen stofzuigen is fijn.

Dhr. Pouw

Goede service en goede kwaliteit. De service tijdens het plaatsen is ook erg goed. Ik heb een hoog laag bed van Batavia Boxsprings en raad het bed zeker aan!

G.f wilms

Ben niet te vrede over batavia nieuw bed gekocht gekregen in okt 2019 er mankeer de wat aan wielen en er zit kleur verschil in de bekleding dit werd na vele telefoontje gerepareerd toe deed de moter... Ben niet te vrede over batavia nieuw bed gekocht gekregen in okt 2019 er mankeer de wat aan wielen en er zit kleur verschil in de bekleding dit werd na vele telefoontje gerepareerd toe deed de moter niks meer dit zou door gegeven worden heb maar na een tijd je gebeld na men wist van niks maar het zou gemaak worden dat werd ook net jes gedaan maar over de kleur verschil geen woord vaak gebeld maar tot nu toe niks meer voor mij geen batavia meer en raak andere dan ook af ga naar een gewone winkel

A.J. Werkhoven

Prachtig bed, wij raden Batavia Boxsprings iedereen aan!