De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Mevr. Esman

Fijn contact. Heldere uitleg over de bedden. Goed advies.

Fam. Warnaar-Roos

Na de koop geen interesse meer. Een duur bed gekocht (€13.210,00). Hoog laag en verrijdbaar. Slaapt prima. Duurde wel 14 weken voordat het geleverd zou worden. De bezorgers waren frisse jongemannen... Na de koop geen interesse meer. Een duur bed gekocht (€13.210,00). Hoog laag en verrijdbaar. Slaapt prima. Duurde wel 14 weken voordat het geleverd zou worden. De bezorgers waren frisse jongemannen en heel behulpzaam. Het enige wat ons tot nu toe tegenvalt is de interesse van Batavia zelf. Tegenwoordig krijg je voor alles een vragenformulier met daarin de vraag of het gekochte product bevalt. Bij Batavia doodse stilte!!!!! Ik heb nog een mail hierover gestuurd maar ook daar niets op gehoord. Vind ik toch wel jammer en niet meer van deze tijd. Het bed was tenslotte duur genoeg.

Rien van Eldijk

Zo slecht heb ik het nog niet mee gemaakt.

Mijn welgemeend advies: geen zaken mee doen! De website suggereert teveel.

Neuvel

Oplichters, ben bestolen, leugenaars ,louche bedrijf, belachelijk om op die manier je geld te verdienen

Hetty Bakkum

Onze ervaring is bedroevend slecht!zo'n bedrijf mag eigenlijk niet bestaan.wij hebben eind augustus getekend voor 2 matrassen bij ons thuis,waar een consulent van het bedrijf langs kwam.binnen 2... Onze ervaring is bedroevend slecht!zo'n bedrijf mag eigenlijk niet bestaan.wij hebben eind augustus getekend voor 2 matrassen bij ons thuis,waar een consulent van het bedrijf langs kwam.binnen 2 dagen een e-mail gestuurd dat we er van af zien,en ons nog wat verder willen verdiepen.dat kon volgens het bedrijf niet want volgens hen waren er al kosten gemaakt.we moesten direct een aanbetaling doen van €378,anders zouden ze zelfs €500 claimen,zeiden ze.wij hebben dat bedrag helaas betaald,en toen kon de rechtsbijstandsverzekering niets meer voor ons betekenen.dus toen belden we dat we de matrassen dan toch maar wel bestelden,anders waren we de €378 kwijt.na 5 weken belden we maar eens de zaak op,wanneer de matrassen zouden komen.nou!die stonden nog steeds geannuleeerd!!ons vertrouwen was toen helemaal weg,en we dachten dat het maar bij annuleren moest blijven.op de bon stond ook geen beschrijving van het type matras,of de dikte.dus...wij zijn €378 kwijt aan deze oplichters.helaas waren wij te goed van vertrouwen!! Hetty Bakkum

Dhr. Koedijk

Edden verschonen in 1 handomdraai geregeld. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Veel eerder moeten weten.

Boogaard

Mijn dochter attendeerde me, dat het tijd werd voor een nieuw bed. Ze liet me de website van Batavia zien en we vroegen een brochure aan. Daarna werden we gebeld om een afspraak te maken. Een... Mijn dochter attendeerde me, dat het tijd werd voor een nieuw bed. Ze liet me de website van Batavia zien en we vroegen een brochure aan. Daarna werden we gebeld om een afspraak te maken. Een vriendelijke Brabantse dame heeft ons keurig te woord gestaan en wij hebben vervolgens besloten tot aankoop over te gaan. Ik ben erg blij met de geboden oplossing. Het in en uitstappen gaat veel gemakkelijker en ik kan nu ook heerlijk lezen in bed. Ik wou er eerder nooit zo aan, maar soms is het wijs om ook eens naar je kinderen te luisteren.