De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Marga de Wit

Het advies aan huis, de levering, communicatie top

Sander van Houten

Alles geleverd volgens afspraak, goed op de hoogte gehouden van levering. Gewoon goed

Jean-Pierre Nieuwenhuizen

Alles verliep volgens plan. Goede en duidelijke communicatie.

Duidelijk advies en fijn geholpen

De verkopers denken mee en luisteren echt goed naar je wensen. Ik ben zeer blij met onze nieuwe boxspring! De service na de verkoop is zeer goed verlopen.

Mulder

De vragen die ik had zijn meteen beantwoord door dhr. Blankenspoor! Dit vond ik erg prettig. levering was keurig gegaan, netjes en vriendelijk!

Eddy en Roos

Perfecte afhandeling. Enorm klantvriendelijk. Doe zo verder!!

Mvg

Schmitz

Bataviaboxsprings heeft een goede service met vriendelijk personeel. De levering duurde mij toch wel wat lang (7 weken ) maar het was het wachten waard het bed ligt heerlijk!

Ik ben er op aanraden van kennissen terecht gekomen. Thuis werd ik goed geholpen. De aardige adviseur wist precies wat ik bedoelde. En bewoog mee met mijn vragen en gaf me goede adviezen over de te... Ik ben er op aanraden van kennissen terecht gekomen. Thuis werd ik goed geholpen. De aardige adviseur wist precies wat ik bedoelde. En bewoog mee met mijn vragen en gaf me goede adviezen over de te maken keuzen. Op maandag 29 augustus werd m'n bed geleverd. De jongens waren netjes en correct. Binnen een uurtje stond alles in elkaar en werd ik door één van de jongens geïnformeerd, over hoe het bed goed te houden. Ik vind echt helemaal prima gegaan en ben erg tevreden met mijn aankoop. Ik zou dit bedrijf bij meerdere bedden kopers willen aanbevelen.

Taletti

Vooraf goede info en advies van de verkoper. Duidelijke afspraken, goed bereikbaar in het geval van vragen en snelle levering (1 week eerder dan gepland)!