De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Ellen Dijkhuis

Erg fijn de persoonlijke aandacht in de showroom. Mijn vader is slecht ter been en heeft moeite met uit bed stappen. De adviseur nam de tijd voor ons en mijn vader heeft nu een goed bed wat volledig... Erg fijn de persoonlijke aandacht in de showroom. Mijn vader is slecht ter been en heeft moeite met uit bed stappen. De adviseur nam de tijd voor ons en mijn vader heeft nu een goed bed wat volledig aansluit op zijn lichamelijke ongemakken. Ook voor de zorg is dit bed erg prettig door de hoog-laag functie. Bedankt Batavia Boxspring ik zal jullie zeker aanbevelen.

Komen de afspraken allemaal na, die gemaakt zijn. Dat is voor de klant heel erg prettig. Product ik heb het nu een week en ben tevreden.

De vraag prijs-kwaliteitverhouding kan nog niet worden beantwoord. Slechts 1 nacht beslapen.

Goeijen

De dienstverlening is prima: kan niet beter vriendelijke mensen; ze proberen zo min mogelijk last te bezorgen

Monteurs, zeer beleefd, vriendelijk en bescheiden + zeer netjes gewerkt!! Product van goede kwaliteit, mooi design.

T. Zeeman

Het is allemaal prima gegaan maar er hangt ook wel een prijskaartje aan maar we zijn tevreden

Super Batavia!!

Bed komt een week later dan afgesproken jammer. Gelukkig wordt ik wel telefonisch op de hoogte gehouden.

K. J. Faber

Persoonlijk ben zeer tevreden met het gekochte bed ca., maar mijn echtgenoot moet nog even wennen