De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Schuurmans

Wij zijn zeer ontevreden , hebben in januari bed gekocht en nu in juni is het nog niet compleet . In week 4 gekocht en in week 19 eindelijk de bedden en nachtkastjes maar het zou in binnen8 weken... Wij zijn zeer ontevreden , hebben in januari bed gekocht en nu in juni is het nog niet compleet . In week 4 gekocht en in week 19 eindelijk de bedden en nachtkastjes maar het zou in binnen8 weken geleverd worden dus een paar weken op de grond , vonden ze ook niet kunnen dus kregen we zolang een leen bed . Maar wat bleek het hoofdbord kon niet naar boven dus moest mee terug ,verlichting was kapot en glasplaat van nachtkastjes ontbrak .in week 23 werd beloofd dat op vrijdag alles geleverd zou worden . Nou eindelijk , maar wat gebeurde na weer bellen werd er gezegd nee vandaag niet we hebben geen vervoer. Ze zouden kijken wat ze konden doen en zouden in de loop van de middag terugbellen dat is dus weer niet gebeurd wij zijn er nu wel klaar mee en hopen dat andere goed nadenken voor ze met dit bedrijf in zee gaan tenslotte gaat het hier wel om ruim 8000 euro. O bijna vergeten het matras lijkt wel een houten plank zo hard is het maar om dit nu weer te laten maken dan ben ik bang dat ik het niet meer terugzie zolang duurt daar alles

Ik kan me niet voorstellen dat iemand tevreden is over dit bedrijf. Ik heb begin vorig jaar een bed gekocht en de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Iedere keer wordt een belofte niet... Ik kan me niet voorstellen dat iemand tevreden is over dit bedrijf. Ik heb begin vorig jaar een bed gekocht en de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Iedere keer wordt een belofte niet nagekomen. Ze beloven veel maar nakomen ? Ho maar !

P.G.Zwikker

Deze onderneming zou 'op de persoon ' en zijn/haar kenmerken leveren.
Zelf last van onderrugklachten en reflux , waardoor aanpassingen nodig waren.

In 2017 na adviseringsgesprek...
Deze onderneming zou 'op de persoon ' en zijn/haar kenmerken leveren.
Zelf last van onderrugklachten en reflux , waardoor aanpassingen nodig waren.

In 2017 na adviseringsgesprek in toonzaal combinatie met aanpassingen gekocht.

Levertermijn nagekomen.

Installatie door techneuten van samenwerkende machinefabriek.
Deskundige uitvoering van de werkzaamheden.

Combinatie nu twee jaar in gebruik.
Solide toegepaste materiaalkwaliteit en afwerking ( gelijkwaardig aan het product zoals toegepast in medische centra) , en optimale instelmogelijkheden.

Rugklachten aanmerkelijk vermjnderd en de slaaphouding is effectief gebleken bij mijn reflux klachten.

Het is een kostbare aangelegenheid geweest, maar geen moment spijt van gehad .

Batavia Boxspings is er snel bij oor je de brochure door genomen hebt hebben ze al een afspraak ingepland om bij je langs te komen maar Helaas . Ze beloven meer dan ze kunnen waar maken . Mij stond... Batavia Boxspings is er snel bij oor je de brochure door genomen hebt hebben ze al een afspraak ingepland om bij je langs te komen maar Helaas . Ze beloven meer dan ze kunnen waar maken . Mij stond nl een operatie te wachten binnen 5/6 weken en ze zeiden dat ze binnen deze periode zouden leveren maar jammer genoeg gebeurde het niet . 9 Jan hadden we de koop gesloten dus tel maar uit wanneer bed geleverd zou moeten zijn . Bed kwam pas op 9 april . En duurder dan de prijs dat op internet staat .

Luc-Patrick Desaever

Zeer goed

Correct, kennis van zaken, rustig en goed geadviseerd, niet opdringerig,
Goede dienstverlening en producten matrassen en stoelen tot nog toe prima.
en een Goede service!!

Ingrid nagtegaal

Love the bad very nice but havent been in your shop yet

Piet en Janny

Wij zijn tevreden over de aandacht die er besteed is aan de verkoop, installatie en nazorg.

Goed advies telefonisch als aan huis

Tiny

Bijzonder prettige firma om zaken mee te doen. goede service en een goed product