De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Uiterst correct bedrijf. Keurige adviseur aan huis gehad die me een gedegen advies heeft gegeven. Alles keurig conform afspraak uitgeleverd.

Fam. Meesters

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe aankoop. Wij sliepen al jaren slecht en staan nu weer fris op! Wat een genot!

Dhr. Reitsema

Ons nieuwe bed bevalt super. Afwerking is prachtig, en het is een enorm handig om je bed zo gemakkelijk te kunnen verschonen! Vanaf het eerste contact tot de aflevering, allemaal zeer bekwame... Ons nieuwe bed bevalt super. Afwerking is prachtig, en het is een enorm handig om je bed zo gemakkelijk te kunnen verschonen! Vanaf het eerste contact tot de aflevering, allemaal zeer bekwame mensen. Kan het iedereen aanbevelen.

De vries

Wat een heerlijke bedden zijn dit. De bedden waren zeker niet goedkoop, maar eindelijk hebben we weer eens een goede nachtrust. Geen moment spijt gehad van onze aankoop. Ook mijn complimenten aan de... Wat een heerlijke bedden zijn dit. De bedden waren zeker niet goedkoop, maar eindelijk hebben we weer eens een goede nachtrust. Geen moment spijt gehad van onze aankoop. Ook mijn complimenten aan de monteur die ons nog even voorzag van een heldere uitleg mbt de afstandsbediening.

G Damen

Ik kan mij totaal niet vinden in onderstaande kritiek.
Ik kan mij totaal niet vinden in onderstaande kritiek.
Ondanks de prijs zijn wij juist zeer te spreken over de kwaliteit en service van dit bedrijf. Nadat ons hoog/laag systeem niet meer werkte was de oplossing binnen no time geregeld.

j.sluiter

Bedrijf komt afspraken niet na. Matras op maat is duur betaalde nonsens, 2 matrassen worden geleverd zonder naam, welke is voor wie? naamplaatje achteraf op bed, niet matras, bevestigd. Foutief... Bedrijf komt afspraken niet na. Matras op maat is duur betaalde nonsens, 2 matrassen worden geleverd zonder naam, welke is voor wie? naamplaatje achteraf op bed, niet matras, bevestigd. Foutief geleverde anti-slipmat wordt na meerdere telefoontjes eindelijk geleverd, helaas weer verkeerde maat. Na een jaar nog geen juiste. Papegaai foutieve maat geleverd.
aan Schande om aan 2 90 jarigen een bed te verkopen van bijna 13.000,- en na 3 jaar nog niet correct geleverd. Vader inmiddels uit bed gevallen en opgenomen in verpleeghuis. Grote schande, voelt als oplichting.

H

Kut app list en bedrog

Aida olthof

Zit nu al 12 weken op ons bed te wachten ,terwijl er gezegd was 10 weken levertijd .als ik bel krijg ik steeds beloftes dat ik gebeld word door de fabriek ,om het bed te plaatsen .zeer slecht dit... Zit nu al 12 weken op ons bed te wachten ,terwijl er gezegd was 10 weken levertijd .als ik bel krijg ik steeds beloftes dat ik gebeld word door de fabriek ,om het bed te plaatsen .zeer slecht dit .mijn vertrouwen is wel tot het 0 punt gedaald .wat gaat dit worden ? En voor zoveel geld ,vind dit echt schandalig !!!!

Fam. de Groot

Wij zijn erg tevreden met het geleverde hooglaag bed. Wij slapen weer heerlijk!

Fam. Bijleveld

Top bedrijf!