De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Dhr. Mulder

Fijn advies gehad van Henk. Ons nieuwe batavia boxsprings bed slaapt heerlijk!

wim

Brochure ontvangen zonder prijzen. n.a.v. een telefoontje een gesprek thuis gehad. Verkoper was m.i. kundig. aan het einde van gesprek een prijsopgave van € 14.000,00 !!! Maar hij had een... Brochure ontvangen zonder prijzen. n.a.v. een telefoontje een gesprek thuis gehad. Verkoper was m.i. kundig. aan het einde van gesprek een prijsopgave van € 14.000,00 !!! Maar hij had een "aanbieding", € 750 eraf !!! Waarop ik aangaf dat dit nog heel veel geld was. Hij bellen met zijn manager. Kreeg een "super, super, super" aanbieding van € 10.500,00. Dus in een paar minuten tijd bijna € 4000,00 korting. Maar dan moest ik wel DIRECT beslissen. Dus iets kopen zonder "voelen" of "kijken". NIET dus, ik heb voor de helft m.i. dezelfde kwaliteit bedden kunnen kopen. Ik heb gemengde gevoelens over Batavia Boxsprings. Op mijn gestuurde mail werd dan ook niet gereageerd. Klanten service !!!!!!!???????

Rien van Eldijk

Zelden heb ik zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Komen de afspraken niet naar en kwaliteit is zeer twijfelachtig. Geen zaken mee doen!!!

N. Meuleman

Voor mijn ouders hebben wij een hoog- laag bed gekocht bij batavia boxsprings. het Bed is onlangs geleverd (iets later dan was afgesproken). De kwaliteit van het bed is erg goed alle... Voor mijn ouders hebben wij een hoog- laag bed gekocht bij batavia boxsprings. het Bed is onlangs geleverd (iets later dan was afgesproken). De kwaliteit van het bed is erg goed alle functionaliteiten werken optimaal. Namens mijn ouders bedankt.

van der Wilt

Fijn met deze club zaken te doen. Alles netjes binnen de termijn geleverd en ons bed is helemaal in orde!

L. Buwalda

Wij hebben een heel fijn bed gekregen van Batavia Boxsprings. wij zijn er tevreden!

L. Ansems

Onlangs zijn de boxsprings van batavia boxsprings bezorgd. De aankoop hadden we veel eerder moeten doen, geweldig. De service is top en worden keurig begeleid en ontzorgt.

M. Huijbregts

Ik heb een hoog laag bed gekocht bij batavia boxsprings deze bevalt erg goed.

N.L.H. Leegwater

Wij hebben al meerdere malen contact gehad met batavia boxsprings. Dit is altijd heel erg prettig verlopen en we zijn hier ook erg over te spreken. Ze komen goed georganiseerd over.

Wij...

Wij hebben een bed gekocht en daar zijn we zeer blij mee! Een fijn bedrijf!