Bastu.nl

9.8/10
9.8/10

We hebben sinds een maand een prachtige Sauna van Bastu.

Er is goed meegedacht, goed advies en uiteindelijk de beste sauna voor ons samengesteld

Vermond

Drie weken geleden zijn wij bij Bastu in Roelofarendsveen geweest voor te kijken naar een Kirami hottub.
Er stonden er niet veel opgesteld, maar wel de ronde modellen waar wij naar opzoek waren wel.
De eigenaar nam echt de tijd voor ons om alles goed uit te leggen, na ongeveer anderhalf uur een Kirami easy met turquoise binnenkant besteld.
Goede tips gegeven en zeer snel de volgende week al af geleverd.

Vriendelijk, nam de tijd voor een goede uitleg en een prima advies.

Aangegeven was toen we in de winkel waren dat de actie van Kirami easy hottub nog maar 3 dagen zou duren!
Maar de aanbieding is nog steeds geldig op hun website?

Hart4health

Vandaag had ik een op maat gemaakt handvat nodig voor onze saunadeur. De mannen van bastu zijn samen langs geweest en hebben er meteen een op maat gemaakt, super tevreden! Echte service en nog snel... Vandaag had ik een op maat gemaakt handvat nodig voor onze saunadeur. De mannen van bastu zijn samen langs geweest en hebben er meteen een op maat gemaakt, super tevreden! Echte service en nog snel ook!

Alex hart

Hart4health

Geweldige service

Familie pieterse

Afgelopen jaar paar X langsgegaan om na te gaan wat mogelijk is. Er werd actief met ons meegedacht, dat was erg fijn. Vervolgens is in juli de sauna bij ons thuis geplaatst. Dit was perfect. Zelf... Afgelopen jaar paar X langsgegaan om na te gaan wat mogelijk is. Er werd actief met ons meegedacht, dat was erg fijn. Vervolgens is in juli de sauna bij ons thuis geplaatst. Dit was perfect. Zelf gingen we met de kids de deur uit. Er ging een op materiaal naar binnen voor een toch relatief kleine sauna. Na dagje Duinrell thuis aangekomen, en alles was zoals het er voordien bijlag, met dat verschil dat er nu ook een sauna in de badkamer was. Perfect. Ideaal geregeld, zeer goede service. Jammer dat een van de lampjes het na de tweede keer niet meer deed, en de zandloper die blijft ook "vol". Maar verder is dit zeker een aanrader. Vriendelijke man, die meedenkt, en sowieso voor degenen die nog twijfelen, mijn inziens zou een sauna een standaard onderdeel moeten worden van een badkamer, wij hebben er iig heel erg veel plezier van!

Vriendelijk man die meedenkt ook over de ruimtelijke inrichting, waar de sauna beste kan komen, grote, etc.

Super gegaan, in eerste instantie denk je een internetbedrijf, maar dit is niet zo. Goede tips als je langs gaat en veel in hun showroom te zien. Niet zo een super super grote zaak waar allemaal... Super gegaan, in eerste instantie denk je een internetbedrijf, maar dit is niet zo. Goede tips als je langs gaat en veel in hun showroom te zien. Niet zo een super super grote zaak waar allemaal personeelsleden staan die van toeten nog blazen weten, maar gewoon 2 eigenaren met hart voor de zaak en hun vak.

Ervaren, goede tips vakmensen

stefan

Super bedrijf waar ik zeker meer producten ga kopen

komt afspraken perfect na
laat een dag van tevoren nogmaals weten hoelaat je de producten kunt verwachten

Willemijn Loerts

Echt top! Verleden week sauna gekocht, een week later gebracht. Zelf monteren bleek na 3 uur echt niet haalbaar. Bastu gebeld en de hulptroep was snel onderweg. Wauw, echt top service en ook twee... Echt top! Verleden week sauna gekocht, een week later gebracht. Zelf monteren bleek na 3 uur echt niet haalbaar. Bastu gebeld en de hulptroep was snel onderweg. Wauw, echt top service en ook twee erg aardige hulpvaardige mannen. Aanbeveling voor een ieder met een sauna wens!

Deskundig
Eerlijk
Hulpvaardig
Aardig

Rik Warmerdam

Recentelijk mijn 3 jaar geleden Sauna een upgrade gegeven.
Net als bij de aanschaf, vriendelijk, deskundig advies en een uitstekende service.

Enkele kleine technische vragen...
Recentelijk mijn 3 jaar geleden Sauna een upgrade gegeven.

Enkele kleine technische vragen per E-mail worden per omgaande beantwoord, daar hou ik van.

Sauna's koop je bij Bastu ! Basta !

Door eigen fabricage is deskundigheid alom aanwezig.
Flexibele instelling is absoluut in het voordeel van de klant bij Bastu.

N.V.T.

J. Wille

Recent occasion sauna gekocht.

Oordeel: vriendelijk, serieus, vakmensen, snelle en adequate mailwisseling. Komen na wat er is afgesproken.

Recent occasion sauna gekocht.

n.v.t.

Ruim 2 jaar geleden een sauna bij Bastu besteld. Advies was prima, prijs ook. Functionele showroom waar je veel mogelijkheden kunt zien. Nette levering en uitleg. Onlangs een klein probleempje met... Ruim 2 jaar geleden een sauna bij Bastu besteld. Advies was prima, prijs ook. Functionele showroom waar je veel mogelijkheden kunt zien. Nette levering en uitleg. Onlangs een klein probleempje met mijn saunakachel. Dat hebben ze snel, accuraat en zeer klantvriendelijk opgelost. Topbedrijf!