Basil

Basil denkt mee welke tas het meest geschikt is voor je en is flexibel in omruilen.

Ik zou de fietstas niet meenemen naar de stad of naar een afspraak, maar als werktas voor op de fiets is de tas ideaal!

Heb alleen online contact met het bedrijf gehad en dit is naar wens verlopen.

Mijn fietsmand werd binnen no-time bezorgd, prima!
Wel een beetje raar dat ik nu pas om feedback wordt gevraagd.. maar ik weet niet aan welk bedrijf dat ligt.

Ik wil de fietstas Basil Bloom Kids - dubbele fietstas - 20L - indigo blauw met bloemen beoordelen. Mijn dochter is erg blij met de tassen om de print en dat haar tas er prima inpast! Ze kan de... Ik wil de fietstas Basil Bloom Kids - dubbele fietstas - 20L - indigo blauw met bloemen beoordelen. Mijn dochter is erg blij met de tassen om de print en dat haar tas er prima inpast! Ze kan de tassen zelf goed openen en dicht doen. Misschien zou één clicksluiting trouwens voldoende zijn. Het ander punt is meer smaak: de andere kleur van de sluiting zou beter passen bij t motief en het wat meer voor meisjes maken, zoals bijvoorbeeld rood

Ik kijk vaak op jullie site naar nieuwe producten voor mijn fiets!

Elise

Bij levering van product bleek sprake van een beschadiging. Dit werd na mailcontact direct opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.

Willem

Prettige communicatie, vriendelijke medewerkers en vooral belangrijk; ze komen hun toezeggingen na.

Sander de Boer

Weinig ervaring met het bedrijf. Heb alleen de fietstas gekregen om te testen.

Jurjen Bolks

Goede ervaring met dit bedrijf. Snel antwoord op vragen en ook duidelijk. Profesionele aanpak.