Basil

Leen

Omdat de buizen van de bagagedrager van mijn fiets te dun waren voor de haken van mijn nieuwe fietstas, heb ik andere haken besteld bij Basil. Deze werden snel en kosteloos toegezonden. Super service!

Roel

Na een mail aan de klantenservice werd gratis een nieuwe MIK stick opgestuurd. Ik was de stick kwijt geraakt en daardoor was het bijna onmogelijk om mijn MIK bagagedragertas nog te gebruiken. Behalve prima fietstassen hebben ze bij Basil ook nog eens een geweldige service!

Ellis

Na een mailtje naar de klantenservice over een gebroken haakje van mijn tas (3 jaar oud) werden er direct 4 nieuwe haakjes verstuurd als service. Ik had gevraagd of ik nieuwe haakjes kon bestellen... Na een mailtje naar de klantenservice over een gebroken haakje van mijn tas (3 jaar oud) werden er direct 4 nieuwe haakjes verstuurd als service. Ik had gevraagd of ik nieuwe haakjes kon bestellen maar ik kreeg er 4 gratis thuisgestuurd. de volgende dag al in huis met een bedank mailtje. Super service. Ik ben al jaren blij met de fietstassen van Basil. Mijn partner en ik zijn beiden inmiddels aan onze 2e Basil tas toe. Ja soms wil je wat nieuws toch?

Paul

Jaren geleden had ik 2 Basil fietsmanden voor bevestiging aan het stuur voor onze fietsen gekocht. Recent hadden wij onze fietsen vervangen door 2 e-bikes. Helaas zijn de stuurkolommen van onze... Jaren geleden had ik 2 Basil fietsmanden voor bevestiging aan het stuur voor onze fietsen gekocht. Recent hadden wij onze fietsen vervangen door 2 e-bikes. Helaas zijn de stuurkolommen van onze nieuwe fietsen te dik, waardoor de bevestigingsbeugels van mijn 2 fietsmanden niet meer daarop passen. Na een telefonische uitleg aan de servicedesk van Basil werd ik niet alleen heel vriendelijk, maar ook heel deskundig geholpen en van adviezen voorzien. Ondanks dat ik de verkeerde beugelmaten had doorgegeven en door mijn onhandigheid een beugel had beschadigd, bleef Basil mij in alle mogelijke wijze mij helpen. Basil levert niet alleen hoogwaardige producten, maar zijn ook onophoudelijk service gericht en klantvriendelijk. Nogmaals bedankt Basil!

particulier

vlotte afhandeling van mijn vraag

Martin

Brauchte ein kleines Ersatzteil für meinen klemmbaren Fahrradkorb. Wow, absolutes Mega-Musterbeispiel an Kundenservice, da ich mir das Ersatzteil ohne Kosten zugeschickt wurde. Mein Fahrradkorb ist... Brauchte ein kleines Ersatzteil für meinen klemmbaren Fahrradkorb. Wow, absolutes Mega-Musterbeispiel an Kundenservice, da ich mir das Ersatzteil ohne Kosten zugeschickt wurde. Mein Fahrradkorb ist seit über 5 Jahren nahezu täglich im Einsatz und hat schon vieles mitgemacht. Der Klemmmechanismus arbeitet immer noch einwandfrei, obwohl ich der Korb schon öfters unabsichtlich beim Absteigen mit dem Fuß heruntertrat. Toll das es diese Firma gibt!!!

Martin

Very good customer support, fast and positive

Nicolas

Ik heb sinds 1 jaar de fietstas/rugzak van Basil... ik gebruik deze heel veel en is super praktisch.
Na een val was er een bevestigingsclipje afgebroken... Ik heb gratis een vervangstuk ontvangen! gewoon super toch :-)

Jenneke de Boer

Een nieuwe fiets + dubbele antraciet urban dry fietstassen gekocht. Binnen 1 1/2 maand na aankoop kwam fietstassen tussen de spaken. Mijn wiel stagneerde ik dacht even dat ik over de kop zou... Een nieuwe fiets + dubbele antraciet urban dry fietstassen gekocht. Binnen 1 1/2 maand na aankoop kwam fietstassen tussen de spaken. Mijn wiel stagneerde ik dacht even dat ik over de kop zou vliegen. Grote scheur in de fietstas. Contact opgenomen met Basil en dit is super door hen opgelost. Medewerkster Janine Hageman heeft mij fantastisch geholpen door te zorgen dat ik gratis nieuwe fietstassen heb ontvangen en tevens heb ik, dankzij Basil, via de de fietsenwinkel een afstandhouder voor mijn fiets gekregen, die op de bagagedrager bevestigd kan worden, zodat de fietstassen niet meer in de spaken kunnen komen. Ben er erg blij mee. Heel erg bedankt hiervoor :)

Basil Class - schooltas fietsmand - zwart; de mand is prima, zeer gemakkelijk ook voor boodschappen. Helaas is de afneembare band na 2 jaar volledig versleten.

Reactie Basil:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de afneembare band volledig is versleten. Kunt u ons een mail sturen met uw naam en adresgegevens zodat wij u een nieuwe Class riem ter garantie kunnen toesturen? U kunt mailen naar service@basil.nl, we horen graag van u.
Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine