Reviews

Basil

8.6 / 10
189 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

189 Reviews

Jenneke de Boer

10/10
(Bewerkt)

Een nieuwe fiets + dubbele antraciet urban dry fietstassen gekocht. Binnen 1 1/2 maand na aankoop kwam fietstassen tussen de spaken. Mijn wiel stagneerde ik dacht even dat ik over de kop zou... Een nieuwe fiets + dubbele antraciet urban dry fietstassen gekocht. Binnen 1 1/2 maand na aankoop kwam fietstassen tussen de spaken. Mijn wiel stagneerde ik dacht even dat ik over de kop zou vliegen. Grote scheur in de fietstas. Contact opgenomen met Basil en dit is super door hen opgelost. Medewerkster Janine Hageman heeft mij fantastisch geholpen door te zorgen dat ik gratis nieuwe fietstassen heb ontvangen en tevens heb ik, dankzij Basil, via de de fietsenwinkel een afstandhouder voor mijn fiets gekregen, die op de bagagedrager bevestigd kan worden, zodat de fietstassen niet meer in de spaken kunnen komen. Ben er erg blij mee. Heel erg bedankt hiervoor :)


Anoniem

6/10

Basil Class - schooltas fietsmand - zwart; de mand is prima, zeer gemakkelijk ook voor boodschappen. Helaas is de afneembare band na 2 jaar volledig versleten.

Reactie Basil:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de afneembare band volledig is versleten. Kunt u ons een mail sturen met uw naam en adresgegevens zodat wij u een nieuwe Class riem...
Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de afneembare band volledig is versleten. Kunt u ons een mail sturen met uw naam en adresgegevens zodat wij u een nieuwe Class riem ter garantie kunnen toesturen? U kunt mailen naar service@basil.nl, we horen graag van u.
Met vriendelijke groet, Basil Team, Janine


Ingrid Huysmans

3/10

Basis buddy hondenfietsmand: dure aankoop 119 euro en zeer teleurgesteld. Het rammelt, maakt veel lawaai wanneer men op een niet vlakke ondergrond kan fietsen. De fietspaden zijn spijtig genoeg... Basis buddy hondenfietsmand: dure aankoop 119 euro en zeer teleurgesteld. Het rammelt, maakt veel lawaai wanneer men op een niet vlakke ondergrond kan fietsen. De fietspaden zijn spijtig genoeg niet allemaal vlak... Onze hond is zeer bang er in door het gerammel. Fietshandelaar heeft alles gecheckt en vindt niets maar er is wel speling op de bevestiging en mand. Rubbertje er tussen gekleefd helpt niet. Spijtig, ik ben zo geërgerd als ik fiets en het gerammel hoor en dat voor die prijs... Hebben jullie oplossing?>

Reactie Basil:

Beste,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het heel vervelend om te horen dat uw hond niet comfortabel is in onze Buddy hondenfietsmand. Ik zou u heel graag willen helpen, zou u via...
Beste,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het heel vervelend om te horen dat uw hond niet comfortabel is in onze Buddy hondenfietsmand. Ik zou u heel graag willen helpen, zou u via service@basil.nl contact met ons willen opnemen? Wij zouden graag willen lokaliseren waar het gerammel precies vandaan komt, zodat we hopelijk een oplossing kunnen bieden.
Ik hoor graag van u.
Mvg,
Manon Janssen - Sessink


Brenda

10/10

Super goede ervaring. Ik heb een schouderfietstas en die is echt heel handig. En de service is super. Ik heb per ongeluk zelf de schouderband kapot gemaakt (tussen kettingkast). Binnen een dag... Super goede ervaring. Ik heb een schouderfietstas en die is echt heel handig. En de service is super. Ik heb per ongeluk zelf de schouderband kapot gemaakt (tussen kettingkast). Binnen een dag reactie op mijn mail en ik krijg kosteloos een nieuwe schouderband 😃


THomas

4/10

It´s made in China. The connectors look very cheap: hard plastic, no possibility to adjust to the bicycle rack => the bag slips during cycling on the rack => my feet then touch the bag from time to... It´s made in China. The connectors look very cheap: hard plastic, no possibility to adjust to the bicycle rack => the bag slips during cycling on the rack => my feet then touch the bag from time to time.
It looks as if the connectors could be replaced, once they are broken, but I cannot finde spare parts on the homepage.

Optically the bag is great and mostly made from organic material, unfortunately not ecologically responsable grown!? Unlike most bags of this kind, the straps are made from cotton instead of plastics.

Since the OUTER dimensions are 40x12x37 cm³ (=17,760 L) I cannot believe, that the bag manages to hold up to 20 L as stated.

When using wax (e.g. fjaellraven) canvas can be tuned water repellend for some time, without the need for a plastic raincover.

Reactie Basil:

Dear Thomas,
Thank you for your review. We are more than happy to help you out with your questions! Regarding the hooks of our Hook On-system, they are available as spare parts. And we would...
Dear Thomas,
Thank you for your review. We are more than happy to help you out with your questions! Regarding the hooks of our Hook On-system, they are available as spare parts. And we would like to send them to you. Therefore, we would like to get in contact with you. Could you send your contact details to service@basil.nl? Moreover, by email we would like to explain the Urban Fold messenger bag more in detail to you. Thank you in advance!
The Basil-team.


mark

2/10

Levensgevaarlijke fietsmand voor je hond. Onze hond kwam er met hoofd in vast te zitten en moest worden losgeknipt. Ik zou deze nooit aanschaffen wanneer je de hond veilig wilt vervoeren.

Reactie Basil:

Bedankt voor uw review. We hebben uw ervaring besproken en gaan bekijken of wij de afmetingen van de gaten kunnen communiceren op onze website en verpakkingen, zodat het voor het baasje beter in te... Bedankt voor uw review. We hebben uw ervaring besproken en gaan bekijken of wij de afmetingen van de gaten kunnen communiceren op onze website en verpakkingen, zodat het voor het baasje beter in te schatten is of het gebruik van de koepel veilig is voor zijn of haar hond. Nogmaals bedankt dat u de moeite heeft genomen voor deze feedback, wij nemen dit erg serieus en zijn continu bezig om te kijken hoe wij onze producten nog meer kunnen optimaliseren.
Mvg,
Basil team


Joris

10/10

Dit is een bedrijf waar klantvriendelijkheid zeer hoog scoort.
Communicatie via mail verloopt zeer vlot en ze doen hun uiterste best om een zo goed mogelijk antwoord te geven op vragen die je...
Dit is een bedrijf waar klantvriendelijkheid zeer hoog scoort.
Communicatie via mail verloopt zeer vlot en ze doen hun uiterste best om een zo goed mogelijk antwoord te geven op vragen die je hen stelt, ook al kan je als consument niet rechtstreeks bij dit bedrijf bestellen.
Omdat ik pech heb gehad bij een bestelling bij een bepaalde Basil dealer, heeft dit bedrijf mij nog verder willen helpen uit coulance, wat aantoont dat dit bedrijf er is voor zijn eindklanten!


Heideveld

8/10

Prettig, goede service, mooie fietstas.


Anoniem

9/10

Over het bedrijf kan ik niet veel zeggen. Ik heb ze benaderd vanwege de actie waarbij ik in ruil voor een review fietstassrn zou krijgen, heel leuk! De fietstassrn waren er niet meer, daarover kreeg... Over het bedrijf kan ik niet veel zeggen. Ik heb ze benaderd vanwege de actie waarbij ik in ruil voor een review fietstassrn zou krijgen, heel leuk! De fietstassrn waren er niet meer, daarover kreeg ik een bericht van uitstek en daarna ontving ik ze alsnog. Fijn!


Anoniem

6/10

In vergelijking met mijn vorige fietstas, is mijn Basil fietstas beter. De vormgeving, kwaliteit en het gemak van gebruik. Het enige dat verbetert kan worden zijn de aansluiting van de... In vergelijking met mijn vorige fietstas, is mijn Basil fietstas beter. De vormgeving, kwaliteit en het gemak van gebruik. Het enige dat verbetert kan worden zijn de aansluiting van de shauder-riemen aan de tas. Mijn fietstas heeft geen riemen maar ik heb bij anderen gezien dat de riemen zijn niet stevig genoeg bij de aansluitingen en ze naar een kant geschoven worden . Hierdoor staat de tas scheef.