Bascom Camera's

Bascom Camera's Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bascom Camera's? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company243
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bascom Camera's met 9/10. Gebaseerd op 243 ervaringen.

Frank Vanlocke
Frank Vanlocke

Vlot en duidelijk.

Reinette de Boer
Uitstekend (10/10)
Reinette de Boer
Score voor Bascom Camera's:5/5

Supersnelle en correcte levering met makkelijke nederlandstalige handleiding. .

Bert

Van Zuidam export
Zeer goed (9/10)
Van Zuidam export
Score voor Bascom Camera's:4.5/5

Ervaring is prima, snel afgehandeld, mail vragen werden keurig beantwoord (telefonisch).

Tom
Zeer goed (9/10)
Tom
Score voor Bascom Camera's:4.5/5

Zeer tevreden, eenvoudige installatie, perfect beeld.

Anita Verkaart
Uitstekend (10/10)
Anita Verkaart
Score voor Bascom Camera's:5/5

Goed product .

OIV bv
OIV bv
Score voor Bascom Camera's:4/5

Goed materiaal. goed advies.

P.L. Smit

Uitstekende snelle levering en een goed advies bij de aanschaf voor het systeem. bij de installatie liep ik tegen een paar voor mijn woning specifieke problemen aan. dank zij de uitstekende hulp van de technische dienst van bascom en met name die van mark lems heb ik de het geheel toch kunnen installeren en werkt het systeem perfect. haarscherpe beelden overdag en zeer goede nachtzicht kwaliteit. ook de hulp die ik kreeg bij het installeren van de software was uitstekend. ondanks het feit dat dit mede door een aantal probleempje met mijn internetverbinding en firewall een tijdrovend verhaal werd is dit in alle vriendelijkheid en geduldigheid door mark opgelost. .
een uiterst correct en heel klantvriendelijk bedrijf met de noodzakelijke kennis. wat mij betreft een echte aanrader!.

Van Hemelryck Marc

Topfirma en producten , en de service is een van de beste die ik al online ervaren heb ! ik ga reclame maken voor jullie.

B.J. de Jong
B.J. de Jong

Prima, goede service.

Bedrijfsinformatie

Bascom Camera’s is dé bewakingscamera specialist. Zoekt u een professioneel camerasysteem dat u eenvoudig zelf kunt installeren? Dan bent u bij Bascom aan het juiste adres. Een deskundige klantenservice staat voor u klaar. En... Vandaag besteld, morgen in huis.
Adres
Zoomstede 25