Bascom

Jeroen Geurtsen / Asponte BV

Goede communicatie, en een advies wat me geholpen heeft.

Velserklus

Fijn gesprek, ik houd contact tot probleem is verholpen.

Xander L

Zeer aangenaam, we kwamen snel doorheen het troubleshooting process tot een oplossing.

K. Cleveringa

Ik heb een beveiligingsysteem met dome camera`s van Bascom. Nu vond ik de beelden op de monitor wat mistig, dit heb ik ook vermeld op een review, daar werd meteen op gereageerd en kreeg een aantal... Ik heb een beveiligingsysteem met dome camera`s van Bascom. Nu vond ik de beelden op de monitor wat mistig, dit heb ik ook vermeld op een review, daar werd meteen op gereageerd en kreeg een aantal adviezen. Ik had de lens van mijn camera totaan de begrenzer ingesteld en dat was het probleem. Ik heb de camera nu zo gemonteerd dat de lens meer naar het midden van de glasbol is gericht. probleem opgelost. Zeer goed advies van Bascom medewerker en heel betrokken. Daar heb je als klant wat aan.

Tuinen DC

Even zoeken voor het instellen van de recorder, maar door de service van bascom medewerkers worden de instellingen snel en correct uitgevoerd. Dit is maar een van de vele voordelen waarom je een... Even zoeken voor het instellen van de recorder, maar door de service van bascom medewerkers worden de instellingen snel en correct uitgevoerd. Dit is maar een van de vele voordelen waarom je een professionele camera moet kopen bij bascom!

Ron/casuscasa

Zeer goed, uiterst vriendelijk en mee denkend, niets is te veel.

VDB fronzen food

Goede telefonische assistentie , proberen toch nog een oplossing te zoeken