Anna

Goede service en lekkere cocktails. Superleuk om als kadootje te geven. Er was wat mis gegaan met de verzending, maar dat was direct netjes opgelost door de Barcompagny. Top!

de Munnik

Positieve ervaring, snelle reactie via social media

Peter Wijnbergen

Alles prima in orde geregeld

Lisa

Super leuk om te geven, zeker ook met persoonlijk kaartje erbij (gratis). En goede verzorging (mooi ingepakt, verzekerd van goede afdruk kaartje, want door mensen gecheckt!).

Evelien

Snelle reactie, goede service, en een heerlijke cocktail!

Nienke

Cocktails werden snel en mooi aangeleverd. Alles zag er goed uit en cocktails zijn met behulp van de filmpjes simpel te maken. Leuk idee.
Helaas kregen wij wel 1 verkeerde cocktail geleverd en...
Helaas kregen wij wel 1 verkeerde cocktail geleverd en waren de cocktails niet apart verpakt wat ik wel had aangegeven. Opzich allemaal geen probleem, echter toen ik hierover belde vind ik dat ik beter geholpen had kunnen worden. Ik legde de situatie voor aan de persoon die ik aan de telefoon had echter moest ik zelf hinten op de oplossing. Uiteindelijk wordt de cocktail die ik bij de eerste levering niet heb ontvangen nog nagestuurd maar daar had ik voor die dag zelf niks meer aan. Tip voor degene die de feedback telefoontjes aanneemt om misschien te kijken of er een beleid is als er iets fout gaat. Voelde nu vervelend om zelf te moeten zeggen dat ik de niet geleverde cocktail toch nog graag zou willen ontvangen.