Kim de Graaf

Cocktails per post van Bar Company is echt een aanrader! Snelle service, leuk contact en ontvangers die blij verrast waren met hun goed verzorgde cocktail box :-). Hartelijk dank team Bar Company en... Cocktails per post van Bar Company is echt een aanrader! Snelle service, leuk contact en ontvangers die blij verrast waren met hun goed verzorgde cocktail box :-). Hartelijk dank team Bar Company en graag tot een volgende keer!

Gemeente Uden

Fijn contact, alles snel geregeld. Lekkere smoothies

Ox-Max

Leuke Barista en heerlijke cappu!

Van den Hoorn Makelaardij

Wij hebben tijdens de bezichtigingen van een woning op een tropische dag alle kijkers en aankoopmakelaars voorzien van een heerlijke Mocktail. Geweldige ervaring en heerlijke Mocktails.

Dank Bar Company!

Maxicom-IT

Super geregeld! Leuke mensen, weten wat ze doen en zetten een top evenement neer.

Vink

Had voor mijn dochter die 21 diner gaf na afloop de Bar Company ingehuurd.
De heer en dame waren keurig op tijd.
Na opbouwen was de bar geopend en de gasten van mijn dochter namen gretig...
Had voor mijn dochter die 21 diner gaf na afloop de Bar Company ingehuurd.
De heer en dame waren keurig op tijd.
Na opbouwen was de bar geopend en de gasten van mijn dochter namen gretig de cocktails af. De bediening en de service die avond was top. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

abc

Informatie prima, mis gelegenheid om bericht toe te voegen

Helma

Top service. Ruim op tijd op locatie aanwezig. Professionele aanpak en de cocktails waren top!