Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

xanthe

Weinig ervaring. Ik heb de H9 headphone online gekocht. Wel voelt het een bedrijf die niet makkelijk te benaderen is omdat er geen opties worden gegeven. Ook lukte het stukje "set up" niet omdat de... Weinig ervaring. Ik heb de H9 headphone online gekocht. Wel voelt het een bedrijf die niet makkelijk te benaderen is omdat er geen opties worden gegeven. Ook lukte het stukje "set up" niet omdat de app de headphone niet herkent. Heel irritant.

Reactie Bang & Olufsen ter Horst:

Goedemorgen, Dank voor uw review. is het inmiddels gelukt om de hoofdtelefoon aan de app toe te voegen? mocht dit niet lukken dan vernemen we het graag zodat we u hierbij kunnen assisteren.
Met...
Met vriendelijke groet Demian ter Horst

Carola

Snel geleverd, goed verpakt

Johan van der Eijk

Fijn om hier je aankoop te doen, fijne samenwerking en snelle levering.

Beekwilder

Duidelijk, goed bereikbaar, eerlijk advies

Anita

Hebben heel veel B&O apparaten in huis, gekocht bij onze B&O winkel in Engeland. Wat een verschil in service is het dan om bij B&O ter Horst te kopen, service is vooral gericht op eigen resultaat.... Hebben heel veel B&O apparaten in huis, gekocht bij onze B&O winkel in Engeland. Wat een verschil in service is het dan om bij B&O ter Horst te kopen, service is vooral gericht op eigen resultaat. Toegegeven, we zijn verwend met onze ervaringen, maar dit is een onverwachte tegenvaller.

Reactie Bang & Olufsen ter Horst:

dank voor uw review. wij hebben aangeboden dat we naar de beugel willen kijken om te zien of hier een technisch defect in zit en of deze inderdaad niet oplaad. Helaas werd verondersteld dat wij... dank voor uw review. wij hebben aangeboden dat we naar de beugel willen kijken om te zien of hier een technisch defect in zit en of deze inderdaad niet oplaad. Helaas werd verondersteld dat wij zouden zeggen dat er niks aan de hand is. Dit is echter niet onze werkwijze en graag krijgen wij de kans om er naar te kijken om het probleem om te lossen. Zonder de beugel te zien kunnen wij het probleem helaas niet oplossen. Mocht u alsnog willen dat we er naar kijken dan hoor ik het graag hoe we dit het makkelijkst voor u kunnen oplossen.

Wim Vuijk V-Tronic Services

Snelle verzending