Kwaliteit montage
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Cas

Komen afspraak niet na, beantwoorden mails niet en nemen telefoon nooit op.

Aardige monteur

Afspraken na komen

Beste Cas,
Vervelend om te horen dat wij u in de steek hebben gelaten omtrent de communicatie en bereikbaarheid. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren en op te lossen.
Helaas hebben wij...
Beste Cas,
Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Wij bieden dan ook onze excuses aan en zullen u in de toekomst beter van dienst zijn.

Driesse

De daadwerkelijke service is goed, maar de weg er naartoe helemaal ruk!

De bandenmontage

Niet te veel hooi op je vork nemen!
Afspraken nakomen!

Beste heer Driesse,
Bedankt voor positieve beoordeling over de montage!
Beste heer Driesse,
Bedankt voor positieve beoordeling over de montage!
Helaas hebben wij in de afgelopen periode veel achterstanden opgelopen door ziekte en uitval van personeel zowel op de weg als op kantoor. Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Wij zijn druk bezig om ons te verbeteren en nemen uw verbeterpunten zeker mee in ons verbetertraject.

Rob

Zeer matig tot slechte communicatie met het kantoor

goede vriendelijke monteur

website niet duidelijk na het maken van een afspraak betreffende de bevestiging. Telefonisch niet bereikbaar. Meerdere keren lang in de wacht om er vervolgens te worden afgesloten.

EvR

Uiteindelijk komt het goed

Ruime keuze en prima monteurs

Afspraak maken verloopt moeizaam

Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wij zijn druk bezig om ons te verbeteren en zullen u in de toekomst beter van dienst zijn.
Team...
Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling.

Han van Goeverden

Het was snel en netjes geregeld.

Het was netjes en snel geregeld

Beste Han,
Bedankt voor uw positieve review!
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent met onze service.

Mister green lease

Bereikbaarheid is pet, service monteur een topper.

De monteur

De bereikbaarheid

Helaas...

Christian Hildenbrant

Moeizaam contact, uitvoering super

Uitvoering

Contactmogelijkheid en bij het plaatsen van een bestelling is het niet overzichtelijk of je 'te veel' in je order zet. Bijv. bij het bestellen van 2 banden is het mogelijk (doordat er meerdere... Contactmogelijkheid en bij het plaatsen van een bestelling is het niet overzichtelijk of je 'te veel' in je order zet. Bijv. bij het bestellen van 2 banden is het mogelijk (doordat er meerdere keren dezelfde vraag gesteld wordt) dat er 4 ventielen en 2x montage besteld en gefactureerd wordt.

Beste Christiaan,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij nemen uw opmerking over onze website mee in ons verbetertraject.
Team BandenThuis

Lang proces, met uiteindelijk de goede uitkomst.

In principe is de dienst gewoon goed. De monteur was snel klaar, vrolijk, vriendelijk en op tijd.

Eerder afspraken inplannen. Ik heb gedurende twee maanden wat mails gestuurd maar kreeg nooit reactie. Pas toen ik het spoednummer belde kon ik een afspraak maken voor een paar weken later. Dat... Eerder afspraken inplannen. Ik heb gedurende twee maanden wat mails gestuurd maar kreeg nooit reactie. Pas toen ik het spoednummer belde kon ik een afspraak maken voor een paar weken later. Dat schiet niet op natuurlijk.

Helaas...

JS

Makkelijk aan huis banden monteren

Monteur kwam half uur vroeger dan de planning.

Voordelig aan huis bandenmontage incl balanceren zonder schade aan velgen. Ook de Banden voor een concurrende prijs.

Monteur hoorde ik binnen tieren omdat de montage tegenzat.

Ik wilde eigenlijk Michelin PS5 bestellen, maar die maten waren voor mijn auto helaas niet leverbaar.

Beste heer,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service.

rob heijster

Goede en snelle service

gemakkelijk en goed geprijsd

Beste Rob,
Bedankt voor uw positieve review!
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent met onze service.