Uitstekend verlopen.

Bas Rinck

Wat een geweldig bedrijf is Bandicur oftewel Bandentaxi. Gisteren contact gehad en vanmiddag zijn de 4 versleten banden in nog geen halfuur tijd netjes vervangen door vier nieuwe 4-Seasonsbanden.... Wat een geweldig bedrijf is Bandicur oftewel Bandentaxi. Gisteren contact gehad en vanmiddag zijn de 4 versleten banden in nog geen halfuur tijd netjes vervangen door vier nieuwe 4-Seasonsbanden. Bedankt Mike, TOP!!!

Ronald de blok

Vandaag banden verwisseld bij banden taxi
Goede service en dat op zondag.

EN OOK DE BANDENBUS

GOEDE SERVICE, VRIENDELIJKE BEHANDELING

Vasiliki

Bandentaxi arrived on time of agreed appointment. The changing of the tires went very fast.

De banden bij Bandentaxi zijn zeer scherp geprijsd en de mobiele bandenservice is helemaal luxe. Ik heb dit nooit eerder gedaan en het was me zeer goed bevallen. Nooit meer wachten en tijdverspillen... De banden bij Bandentaxi zijn zeer scherp geprijsd en de mobiele bandenservice is helemaal luxe. Ik heb dit nooit eerder gedaan en het was me zeer goed bevallen. Nooit meer wachten en tijdverspillen aan een bandenwissel.

Ik heb mijn nieuwe banden onlangs door Bandentaxi laten verwisselen. Het fijne is dat ik thuis mijn dingen kon doen en voor ik het wist alle vier de banden onder mijn auto waren verwisseld.

Reactie Bandentaxi:

Bedankt wij hopen u weer snel terug te zien.

Pascal Bochoven

Goeie service en vriendelijke mensen. Aan huis is ideaal hoef je ook niet te wachten in de garage.

Reactie Bandentaxi:

Bedankt en tot de volgende keer