Sjoerd

Prima service! De bandentaxi heeft enkele voorstellen gedaan en goed mee gedacht in banden/velgen keuze. Heeft bij ons zowel nieuwe winterbanden gewisseld als een kapotte zomerband vervangen. Hij is... Prima service! De bandentaxi heeft enkele voorstellen gedaan en goed mee gedacht in banden/velgen keuze. Heeft bij ons zowel nieuwe winterbanden gewisseld als een kapotte zomerband vervangen. Hij is niet alleen goedkoper dan bedrijven met vaste werkplaats die ik op internet heb gevonden, maar ook het gemak van uitvoeren voor de voordeur is top!

E.van den aberg

Eerste was perfect, kwam snel en netjes gewerkt op werklocatie
Dat is perfect voor mij, hij gaf aan dat de remmen ook op waren dwz schijven voor en blokken rondom
Ik besloot dit gelijk...
Eerste was perfect, kwam snel en netjes gewerkt op werklocatie
Ik besloot dit gelijk te regelen want hij gaf aan dat wel te doen ook
Zo gezegd zo gedaan, na 4st dunlop 19 inch op mijn Vito plus de remmen erachteraan gaf ik aan op mijn X5 ook banden te willen, deze zijn 20 inch
Hij gaf aan 500,- ex btw maar prijzen fluctueren dus laat het even weten was zijn antwoord
De grote uitgaven ervoor lieten mij even twijfelen maar na 2 weken dacht ik, laat ik het maar gewoon doen dan zijn we weer klaar.
Ik appte en nu was het 560,-
Ex btw wel te verstaan, toch weer een stuk meer maar werd mij verteld, dat is toch nog een scherpe prijs, mijn leveranciers kunnen niet lager
Ik besloot te Googlen: binnen 5 min had ik meerdere opties voor dik onder 500,-
Ik kocht ze uiteindelijk voor 460,- Incl btw
Monteren wilde ik weer graag mobiel want heb een eigen bedrijf en ben dus druk
Hier komt het mooie; ik druk per ongeluk bij de montage mogelijkheden de bandentaxi in, waarop ik snel een bericht kreeg dat ik een bestelling geplaatst had en dat voor deze prijs er wel iets mee zou zijn
Hij zei me ‘ ik ben benieuwd naar het DOT nummer’ (ouderdom)
Montage kost 60,- plus 2,50 per band ivm runflat
Vooral dat laatste; 2,50 per band extra? Voor wat? Runflat dus
Ik zei, laat maar weten wanneer je ze hebt, ik haal ze wel op
Helaas want een klant werven is makkelijk, een klant houden is een ander verhaal, dat weet ik als ondernemer zeker goed
Ik heb as zomer mijn zomerset van 23 inch rondom te doen, jammer kerel want die ga ik niet bij jou halen!
Wil je nog weten wat ik betaald heb in rotterdam?
10,- voor alle banden
Duidelijk verhaal toch? Aardige gozer dat wel, en we willen allemaal wat geld verdienen, maar ga niet over de streep, in ieder geval niet bij mij....

Ruud Mastenbroek

Uitstekend, snelle service met een goede prijs

ieke dusseljee

Mijn ervaring is zeer goed.
goede prijs , prima en vriendelijke service en op tijd voor de deur.
Banden keurig uitgeballanseerd en gemonteerd en de oude banden meegegeven.
Ik heb...
Mijn ervaring is zeer goed.
goede prijs , prima en vriendelijke service en op tijd voor de deur.
Banden keurig uitgeballanseerd en gemonteerd en de oude banden meegegeven.
Ik heb het al diverse malen aangeprezen, veeeeel goedkoper als een garage en geen wachttijd enz..

Geweldig! Ik had voor zondag met Bandentaxi een afspraak staan om een gehele nieuwe set banden aan te brengen. Op vrijdag kreeg ik echter een klapband en kon ik op dat moment zelfs naar Bandentaxi... Geweldig! Ik had voor zondag met Bandentaxi een afspraak staan om een gehele nieuwe set banden aan te brengen. Op vrijdag kreeg ik echter een klapband en kon ik op dat moment zelfs naar Bandentaxi toe rijden om de gehele nieuwe set al aan te laten brengen! Fantastische service en kundig vakmanschap.

Stefan

Vriendelijke, snelle en nauwkeurig.

Ira

4 jaar geleden en zelfs op zondag werden mijn nieuwe banden erop gezet.

Prima service

Sergio

Heel erg goed, duidelijk advies en er wordt met je meegedacht

Ruud

Supersnelle levering van banden, netjes om mijn velgen gelegd. Echt een aanrader!