Gti rijder

Goed goedkoop en op tijd geregeld

Marlene

Echt een aanrader, kies zelf je banden, komt aan huis echt super tevreden en goede service! Ook mijn caravan banden voor de deur laten vervangen, ideaal

Brian Goverts

Komen op afgesproken datum en tijd, service en klant vriendelijkheid is top

Prima service

J.visser

De ervaring is uitstekend .vriendelijk en zelfs op de zondag.superservice

Zeer positief, is erg behulpzaam en werkt snel en netjes; ook de prijs van de banden is scherp en zeer concurrerend.

Jeroen

Heel goed geholpen šŸ‘

snel en goed

Al meerdere goede ervaringen met mike wielen wissel winter naar zomer en al diverse keren eigen banden/velgen laten monteren altijd op de afgesproken tijd voor de afgesproken prijs denkt ook mee om... Al meerdere goede ervaringen met mike wielen wissel winter naar zomer en al diverse keren eigen banden/velgen laten monteren altijd op de afgesproken tijd voor de afgesproken prijs denkt ook mee om problemen op te lossen

Stephan van Uden

Op advies van een vriend van mij 4 nieuwe banden aangeschaft bij en laten monteren door Bandentaxi.nl. In een woord: geweldig! Prijzen van de banden zijn concurrerend en er is meegedacht door Mike.... Op advies van een vriend van mij 4 nieuwe banden aangeschaft bij en laten monteren door Bandentaxi.nl. In een woord: geweldig! Prijzen van de banden zijn concurrerend en er is meegedacht door Mike. Maar gewoon het feit dat de bandenspecialist aan huis komt. (De)montage, balanceren en de oude banden mee. Ideaal voor mij. Volgende keer weer!!