Ruud

Wat een top service. Mike arriveerde exact op tijd en aan alles kon je merken dat hij enorm veel ervaring heeft. Nieuwe banden werden keurig gebalanceerd en weer gemonteerd onder de auto. Het was... Wat een top service. Mike arriveerde exact op tijd en aan alles kon je merken dat hij enorm veel ervaring heeft. Nieuwe banden werden keurig gebalanceerd en weer gemonteerd onder de auto. Het was voor mij helemaal nieuwe deze format maar ik ben zeer tevreden en Mike heeft er een vaste klant bij.

Sava K

Eerste ervaring al een tijdje geleden en daarna net op de valreep voor het weekendje weg supersnel en naar alle tevredenheid geholpen. En gisteren wederom 2 nieuwe banden tegen de zeer scherpe en... Eerste ervaring al een tijdje geleden en daarna net op de valreep voor het weekendje weg supersnel en naar alle tevredenheid geholpen. En gisteren wederom 2 nieuwe banden tegen de zeer scherpe en concurrerende prijzen door deze vakman laten monteren. In een kwartier is het gebeurd, thuis, op je werk, waar je ook afspreekt.

Oomen

Heel prettig, twee voorbanden tegen goed prijs vervangen, binnen 15min was het gepiept. Zeer vriendelijk en beleefd geholpen. Aanrader!!

Frank

Redder in nood! Perfecte snelle service!

Eric H

Op website staat prijs € 185 en voorraad "50 stuks". Even gebeld. En later - allervriendelijkst! - contact via WhatsApp.

En dan gebeurt het: forse prijsverhoging naar € 225 en banden...

En dan gebeurt het: forse prijsverhoging naar € 225 en banden blijken niet op voorraad, maar 'in backorder' (met levertijd onbekend). De prijsverhoging is 21%! In plaats van 5 voor 4, is het 4 banden halen 5 betalen.

Arie Voogt

Geweldige service. Goede prijs/kwaliteit verhouding en alles wordt thuis voor de deur gedaan.

Sandro van ham

Mijn ervaring is, dat ik uiterst tevreden ben.
Super snelle service en goede kwaliteit.
En je word op je adres waar je afspreekt zeer vriendelijk geholpen.

Frans Blonk

Geweldige ervaring, duidelijk geen poespas, echt een aanrader

Jan

Prima e vriendelijk geholpen, stipt volgens afspraak zijn in no-time 2 banden vernieuwd en gebalanceerd.
Goede concurrerende prijs.

Prima concept. De prijs kan zeer concurrerend zijn door een lage overhead.