Top, snel en goede service, Kwaliteit is goed, vriendelijk en vakbekwaam. Volgende bandeloos zeker via banden taxi

C molendijk

10/10

Mike is een vakman en passie voor z,n werk komt afspraken na en aardige gozer levert goed werk onze volgende bandenklus is zeker voor hem zoek niet verder als u kwaliteit wilt

Wytze

10/10

Mike heeft mijn banden al een paar keer vervangen & laatste ook nieuwe velgen onder mijn auto gezet. Elke keer super snel geregeld en echt een top vent. Zeker een aanrader als je nog iemand zoek met... Mike heeft mijn banden al een paar keer vervangen & laatste ook nieuwe velgen onder mijn auto gezet. Elke keer super snel geregeld en echt een top vent. Zeker een aanrader als je nog iemand zoek met scherpe prijzen!

Kees

10/10

Klasse werk. Op de afgesproken tijd aanwezig. Correct.vriendelijk.op en top VAKMAN.werk zeer netjes.en goede prijzen. Bestelbus met goede apparatuur

Sylvia blaak

10/10

Supergoed Mooie prijs voor banden binnen kwartier gedaan afspraak op tijd goede na controle .

Onur

10/10

Mike is the best! Wat een servicegerichte man, perfect op tijd, legt uit wat ie doet en controleert alles na. Nooit meer mag iemand anders mijn banden doen dan Mike! Respect!

Ruud

9/10

Wat een top service. Mike arriveerde exact op tijd en aan alles kon je merken dat hij enorm veel ervaring heeft. Nieuwe banden werden keurig gebalanceerd en weer gemonteerd onder de auto. Het was... Wat een top service. Mike arriveerde exact op tijd en aan alles kon je merken dat hij enorm veel ervaring heeft. Nieuwe banden werden keurig gebalanceerd en weer gemonteerd onder de auto. Het was voor mij helemaal nieuwe deze format maar ik ben zeer tevreden en Mike heeft er een vaste klant bij.

Sava K

10/10

Eerste ervaring al een tijdje geleden en daarna net op de valreep voor het weekendje weg supersnel en naar alle tevredenheid geholpen. En gisteren wederom 2 nieuwe banden tegen de zeer scherpe en... Eerste ervaring al een tijdje geleden en daarna net op de valreep voor het weekendje weg supersnel en naar alle tevredenheid geholpen. En gisteren wederom 2 nieuwe banden tegen de zeer scherpe en concurrerende prijzen door deze vakman laten monteren. In een kwartier is het gebeurd, thuis, op je werk, waar je ook afspreekt.

Oomen

9/10

Heel prettig, twee voorbanden tegen goed prijs vervangen, binnen 15min was het gepiept. Zeer vriendelijk en beleefd geholpen. Aanrader!!