Kwaliteit

Is goed alleen het duurt vrij lang 2 banden wisselen

Reactie Bandenservicenumansdorp.nl:

Beste heer Ridderhof,
Beste heer Ridderhof,
Wij streven ernaar om onze klanten zo snel als mogelijk weer op weg te helpen. Daarom is ons doel om zoveel mogelijk op afspraak te werken. Ook u had bij ons een afspraak gemaakt om 11.00 uur voor de montage van 2 banden wat normaliter een half uurtje duurt. U kwam echter reeds om 10.45 bij ons aan waarna wij de auto direct binnen hebben gezet. Wij zijn volgens afspraak om 11.00 uur aan uw auto begonnen en deze was om 11.30 uur dan ook klaar. Na het afrekenen reed u dan ook om 11.35 uur bij ons weg. Alles is dus conform afspraak gelopen, maar doordat u een kwartier te vroeg bij ons was heeft alles 50 minuten geduurd.
Onze excuses, wij zullen volgende keer trachten direct aan de auto te beginnen.
M.vr.gr.
Bandenservice Numansdorp

J.W.Huisert

Alles perfect volgens afspraak.

Wim van Prooijen

4 autobanden verwisselen

Heel klantgericht

Chabo interieur

Netjes geholpen en niet duuršŸ‘

Ze stonden gelijk voor ons klaar.

Studio XJ6

Goeie service en mooi product tegen juiste prijs.

Vriendelijk en juiste kennis

B.fenthur

Prima service vriendelijk mensenservice

Service

P. Veloo

Snel en vakkundig geholpen en netjes dat de ringen voor de velgen met winterbanden zijn geregeld

Duidelijk uitleg wat wordt gedaan en uitgevoerd

Irene Heiwegen

En keurig net bedrijf , wat heel snel reageert op een vraag per e mail . Aardige en vakkundige mensen die je ook in het bedrijf netjes te woore staan . De garage ziet er netjes en onderhouden uit .

Goede service

jan

Snel, accuraat en goede prijs. Vriendelijke mensen en duidelijk advies!

ja

H.Muskens

Heel goed, was probleem, dhr dacht mee en kwam met prima oplossing.
Later bleek, alleen het wiel in rekening te zijn gebracht, de band en montage ervan werd mij geschonken. Dank!

Ja, klantgericht en initiatief