Lucy

Vlotte levering

Annabel

Goed product, wel duur, maar dan in ieder geval geen leveringskosten.

Snelle levering.

Michiel Haas

Altijd goed voor elkaar

Uw ervaring

Duidelijke webshop, eenvoudige bestelling en snelle levering. Wat wil je nog meer? Ja, goede producten en dat is altijd in orde, fijn spul!

Mike

Supersnelle bezorging

Uw ervaring

's Avonds na 22u bestelling geplaatst en volgende dag al in huis!

Dank voor je mooie review! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

M. Koers

Super!

Goed om te horen! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Anja Mantingh

Spullen nog niet ontvangen

Uw ervaring

Heb vorige week t shirts en sokken besteld maar tot op heden nog niets mogen ontvangen. De snelheid van service laat dus nog wat te wensen over. Ik kan dus ook niet aangeven of ik dit bedrijf en de artikelen bij anderen zal aanbevelen. Vul hier nu dus NEE in en geef in eerste instantie 3 sterren.

Reactie Bamboodaddy:

Beste Anja, dank voor je review. Wij hadden inderdaad problemen met DHL, en we zijn nu overgestapt op PostNL, dus alle bestellingen zijn nu de volgende dag in huis, ook als je in het weekend voor 18:00 besteld. Excuses voor de vertraging en ik hoop dat je blij bent met je bamboe artikelen! Vriendelijke groet, Bamboodaddy.

Bambooslips

Uw ervaring

Levering via buitenland waardoor iets langer duurt

Reactie Bamboodaddy:

Beste Edith, dank voor je review. Jouw slips moesten inderdaad uit Engeland komen en dat duurde deze keer even, normaal zijn alle artikelen gelukkig ruim op voorraad. Heel veel plezier van je bamboe hipsters. Vriendelijke groet, Bamboodaddy.

Sylvia van den Ham

Twee dames slips ingepakt

Uw ervaring

De bestelde slips werden snel bezorgd en erg fijn via de brievenbus.
Helaas had ik het laten inpakken maar was het open bij aankomst. Ook was het niet de beoogde sint sfeer.
Broekjes zitten heerlijk.
Hoop dat ze lang zo blijven zitten.

Reactie Bamboodaddy:

Wat vervelend dat dit niet helemaal goed is aangekomen, wel fijn dat wij het weten, dan kunnen wij dit misschien anders doen in de toekomst! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Taeke Overdijk

Goed spul!

Goed om te horen! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Max

Uw ervaring

Ik heb nu twee shirts besteld en die bevallen goed. Ik wil ook graag 2 boxers bij ze bestellen maar de zwarte en donkerblauwe zijn steeds uitverkocht. Als ik me wil aanmelden voor een "alert" voor beschikbaarheid krijg ik een foutmelding.

Reactie Bamboodaddy:

Dank voor je revieuw, ik verwacht dat de blauwe boxers volgende week weer te bestellen zijn! Hopelijk tot dan! Vriendelijke groet, Bamboodaddy