Je aankoop wordt beschermd

Stephanie

Heerlijk zachte basics

Uw ervaring

Hele snelle levering, duidelijke communicatie. De bestelde shirts en sokken zijn heerlijk zacht en de kleuren zijn mooi. Heel happy mee!

Maarten

Top kwaliteit

Uw ervaring

Goeie service en top kwaliteit ondergoed. Merk gelijk de meerwaarde van Bamboe stof.

Dirk/The Dutch

Laat besteld maar toch binnen!

Uw ervaring

Jullie doen het goed, laat in de avond besteld en toch op tijd binnen. Was een cadeautje voor mijn zoon.

Van Steenwijk

Snel geleverd, fantastisch ondergoed

Uw ervaring

Heel snel in huis en mooi verpakt. Erg fijn materiaal, heerlijk zacht en mooi afgewerkt. Kom zeker weer terug!

Cor

Niet geleverd

Uw ervaring

Besteld, betaald, niet geleverd. Geklaagd. Nog geen reactie.

Reactie Bamboodaddy:

Beste Cor, dank voor je review. Wij verhuizen onze logistiek en hebben daarom enige vertraging opgelopen. Onze excuses daar voor, maar alle klanten die vertraging ondervinden worden deze week zo snel mogelijk geholpen en ontvangen van ons, als tegemoetkoming, 10% korting op hun aankopen. Vriendelijke groet, Bamboodaddy.

lianne

Foute levering. Men vraagt veel van de klant om dit op te lossen, fotos sturen, product opsturen ,wachten tot het juiste product geleverd word. Ik had het product al vaak kunnen dragen, nu niet meer...

Reactie Bamboodaddy:

Beste Lianne, dank voor je beoordeling. Om snel te kunnen zien of je het verkeerde artikel hebt ontvangen, vragen wij soms om een foto. Daaruit bleek inderdaad dat je een ander artikel had moeten krijgen, dus hebben wij je gevraagd het artikel aan ons terug te sturen (gratis), zodat wij dit voor jou konden omruilen en de fout konden corrigeren. Dat wenste je helaas niet te doen.

Nardie

Top! Met kerst bestelling geplaatst en nu al binnen!

Snelheid

Goed om te horen! Vriendelijke groet Bamboodaddy

A. Hogerzeil

Teleurstellend

Uw ervaring

Niet zozeer het bedrijf als wel het produkt. Naden niet goed afgewerkt, er zaten twee losse draden aan.
De pasvorm is te ruim, ik ben niet op zoek naar body- of slim fit maar dit is te ruim.
De T shirts zijn nog niet gewassen dus weet niet hoe het draagcomfort daarna is.
Als ik kijk naar prijs kwaliteit vind ik deze niet juist, te duur dus en ga zeker geen vervolgbestelling plaatsen.
Jammer.

Reactie Bamboodaddy:

Dank voor je review, wij hebben inmiddels contact gehad over de bestelling. Vriendelijke groet Bamboodaddy

Tevreden klant

Niks mis mee

Dank voor je review! Vriendelijke groet Bamboodaddy

Erwin

Tevreden klant

Uw ervaring

Het aanbod is met heldere foto's goed in beeld, overzichtelijk door filters en ik vind het kiezen van de gewenste samenstelling van een bestelling gemakkelijk. Bovenal zijn de geclaimde voordelen van bamboe duidelijk en in de praktijk blijven die volledig overeind.

Reactie Bamboodaddy:

Dank voor je mooie review, hopelijk tot snel! Vriendelijke groet Bamboodaddy