8.3/10
8.5/10

Uitstekend

Small

Duidelijker aangeven dat er 50 draagtassen worden meegeleverd (dan had ik ze niet los besteld).

Marieke Dekkers

Het zou makkelijker zijn als we de pakketten per bestelformulier gesorteerd opgestuurd kunnen krijgen.
Nu was het voor ons heel erg veel om uit te zoeken en vervolgens te verdelen.

Prima bedrijf om mee samen te werken, alle hulp bij de organisatie vd actie, het invoeren van de bestellingen en het uitleveren.
De daadwerkelijk levering verliep wat moeizaam maar is...

Small zomerbollen

1 tip: probeer iets met de financiering te regelen, onze school heeft geen eigen incassosysteem (en kost veel geld/tijd om eenmalig op te tuigen per incasso) dus lln moesten met cash over straat. Niet wenselijk. Zou heel fijn zijn als betaling rechtstreeks aan Baltus kon plaatsvinden en dat wij vervolgens ons deel terug zouden ontvangen.

Uitstekend

Bloembollen

Prettig en behulpzaam

large

Prima service en vlotte afhandeling van de bestelling. Goede helpdesk bij vragen en/of onduidelijkheden.

Large bloembollenactie

Ik heb wel een aantal verbeterpunten en/of tips:
- er zijn een aantal bestellingen die qua uiterlijk sterk op elkaar lijken ( bijv. vogelhuisjes en aardbeien). Hierdoor kan er snel verwarring ontstaan. Bij het sorteren ging dit bij ons helaas mis.
- jullie zouden kunnen overwegen om 1 soort per doos te sorteren, eventueel gebruik maken halve dozen. Dit voorkomt ook verwarring bij het sorteren;
- een praktische sorteer handleiding (wat is handig en wat is efficiënt) gebaseerd op ervaringsverhalen van andere deelnemers

Contact voor vragen was heel prettig. En de foutjes bij de bestelling werden snel en keurig opgelost

Medium bloembollen

goedkopere bloembollen. Mensen vonden het wel prijzig.

Team KWF

Geweldig! Goede service, duidelijk, overzichtelijk en goed rendement!! Heel tevreden!

Chocolade actie Pasen

Nee goede ervaring ben geen punten tegengekomen!

We hebben met onze basisschool de medium bloembollenactie gedaan. er is super goed verkocht.
met ongeveer 160 kinderen hebben voor 4300 euro verkocht daar krijgt de school 1700 euro van die we...

medium bloembollenactie

de bloembollen zouden wat goedkoper kunnen. evt automatische incasso want de kinderen moeten soms met best veel geld over straat

Nubrgh College Elburg

Weer bijzonder prettig ervaring. Fijn meegedacht in een wat stressvolle situatie. Op naar volgend seizoen

Medium Bloembollen, Chocolade

In onze situatie was er wat onduidelijkheid over het aantal bezorgde dozen. Dit is prima opgelost.