Prettig contact. Goede kwaliteit bloembollen. Correcte levering.

Large Bloembollen

Het zou heel prettig zijn als de bestelfolder ook in Pdf-formaat beschikbaar zou zijn. Dit zou ons erg helpen om de actie via onze nieuwsbrief onder donateurs (door het hele land) onder de aandacht... Het zou heel prettig zijn als de bestelfolder ook in Pdf-formaat beschikbaar zou zijn. Dit zou ons erg helpen om de actie via onze nieuwsbrief onder donateurs (door het hele land) onder de aandacht te brengen. Bovendien is zo'n digitaal bestelformulier snel te verspreiden.

Scouting Delmo Bergen op Zoom

Perfect geregeld. Ook het persoonlijke contact met Jette lost alle kleine krasjes zo op.

Chocolade actie Kerst

Geen.

AOC-Oost Twello

Zeer goede ,behulpzame en sneller service

Grote najaar bloembollenactie

Altijd alles op tijd geregeld, tegen een hele goede prijs

Pepernotenactie

Al jarenlang een prima ervaring. Dit jaar wel de nodige problemen gehad met het plaatsen van de bestelling. Vermoedelijk door een storing van de website. Na een paar dagen werkte dit wel weer.... Al jarenlang een prima ervaring. Dit jaar wel de nodige problemen gehad met het plaatsen van de bestelling. Vermoedelijk door een storing van de website. Na een paar dagen werkte dit wel weer. Baltus is vervolgens met de levertermijn uitgegaan van de datum waarop ik de bestelling had willen plaatsen, zodat dit uiteindelijk voor mij geen enkele consequentie had. Prima opgelost!

Large Bloembollenactie

Ouderraad OBS de Marke

Makkelijk bestellen via website, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, correcte/volledige levering, soepel en snel met nabestelling(en)

Small bloembollenactie

Sorry, geen verbeterpunten. Jullie doen het fantastisch!!

Goed percentage van de opbrengst voor school 35% plus gratis bezorging. Mooie actie!
Bestelling en bezorging prima verlopen! Communicatie via email en telefoon prima!

Bloembollenactie

Nijverdals Mannenkoor

Uitstekend

Medium

Beter leesbare bestelformulieren te kleine letter en geen gekleurde inkt

Orgelfonds "De Oude kerk " SOEST

DUIDELIJKE HANDLEIDING ;
BIJ VRAGEN OF PROBLEMEN : uitstekende beantwoording . Alles verliep erg soepel .
Zeer tevreden !

LARGE BLOEMBOLLEN ACTIE

Ik kan ze in mijn ervaring niet bedenken

We hebben voor de 3e keer meegedaan met de Baltus bloembollenactie. Ervaring is wederom dat het supergoed verzorgd is.

Large bloembollenactie