De ervaring met baltus is goed bevallen. Alleen was het niet duidelijk door geven dat je onder een bepaald bedrag geen verkoop percentage krijgt. Dat was jammer. We hadden niet veel verkocht, toen... De ervaring met baltus is goed bevallen. Alleen was het niet duidelijk door geven dat je onder een bepaald bedrag geen verkoop percentage krijgt. Dat was jammer. We hadden niet veel verkocht, toen ik aan gaf dat ik van het bovenstaande niet op de hoogte was hebben we toch de verkoop percentage gekregen!

Smal

Geref kerk

Ik heb goede ervaringen

Large

Dewes van Lohuizen

Prima.

Large Najaarsactie en Amaryllis actie

nee

Jammer dat de folders fout waren, verder soepel. De prijzen in de folders waren anders dan die op het bestelormulier.

Welke actie heb je georganiseerd?

Wij wilden Medium doen maar kregen folders voor Large, dus hebben dat gedaan.

Iets precieser met lezen van de opdracht.

Scouting Driestromengroep Numansdorp

Ik vond het een hele leuke actie en de service van Baltus is geweldig. Ik ben helemaal tevreden over hoe het is gegaan.
Vanaf het eerste contact tot aan de afwikkeling van de bestellingen en...
Vanaf het eerste contact tot aan de afwikkeling van de bestellingen en naleveringen. Top

Medium bloembollenactie

Wij hebben de mensen gelijk bij de bestelling laten betalen. Anders loop je weken om je geld te leuren. Dit werkte op zich heel goed. Sommige mensen vonden het dan vervelend dat ze geen... Wij hebben de mensen gelijk bij de bestelling laten betalen. Anders loop je weken om je geld te leuren. Dit werkte op zich heel goed. Sommige mensen vonden het dan vervelend dat ze geen betaalbewijs hadden of zoiets

Positief. Ik word goed te woord gestaan bij vragen.

Large bloembollenactie

Ik had alles ingevoerd op klas. Dit zag ik bij het uitpakken niet terug. Het was wel verdeeld over de hoofdlocatie en dependance.

SV Marathon Heerlen

Prima ervaring! Goede service, duidelijke uitleg. Prima levering

Small bloembollenactie

Sbo de Vorm

Aanvragen duidelijk via de computer, vragen via de mail worden snel en duidelijk beantwoord. Bloembollen zitten overzichtelijk in de dozen. Zeer werkzaam.

bloembollen actie

Louwerse

Zeer goed!

Small bloemenactie

Marije Florusbosch

Positief

Large bloembollen actie

Het zou mooi zijn als er een schatting van het aantal dozen kan worden gegeven, omdat ik geen enkele inschatting kon maken hoe veel ruimte de bestelling in zou nemen. Vandaar dat wij met 3 auto's... Het zou mooi zijn als er een schatting van het aantal dozen kan worden gegeven, omdat ik geen enkele inschatting kon maken hoe veel ruimte de bestelling in zou nemen. Vandaar dat wij met 3 auto's kwamen met in het achterhoofd 2x per auto te kunnen rijden, terwijl het in 1 had gekund.
Misschien handig voor volgende bestellers.