Prima. Contact goed en levering ook oke

medium en bloeiende kaartenactie

evt een tijdstip bij levering geven

LSVV JO13

UItstekend! Goede info, keurige folders en prima levering. Zeer tevreden.

Pepernotenactie

Prettig

Smalle bloembollen actie

PrO 't Genseler

Regelingen m.b.t. bestelling , nabestelling prima.

large

Super, goede service en vriendelijk personeel

Chocolade actie

Stichting Vrienden van Mikondo

Als vanouds: goed.

Large Bloembollen actie

Op de website heb ik niet echt gekeken. Dat komt ook door goede contacten, opgebouwd door de jaren heen.
We hebben ook na aflevering geen klachten gehad.

Prima verlopen. Alles werd volgens afspraak geleverd. Alles klopte.

bloembollenactie medium

Alles is prima verlopen. Het enige 'jammere' is dat er geen moeite werd gedaan om de leveringsdatum te wijzigen, toen ik aangaf op de afgesproken datum naar het ziekenhuis te moeten. Uiteindelijk is... Alles is prima verlopen. Het enige 'jammere' is dat er geen moeite werd gedaan om de leveringsdatum te wijzigen, toen ik aangaf op de afgesproken datum naar het ziekenhuis te moeten. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen (buren hebben het pakket aangenomen), maar ik had het idee dat er niet eens geprobeerd is om de datum te veranderen. Er werd meteen gereageerd 'dat is helaas niet mogelijk'. Terwijl ik denk 'kan niet, bestaat niet'. Maar verder was alles in orde. Oja, wat ik ook niet helemaal duidelijk vond, is dat de winst van 40% pas geldt vanaf een bepaald (vrij hoog) minimum bestelbedrag. Voor bestellingen onder de 1000 euro is de korting 30%. Maar dat had ik vooraf niet gelezen op de website (misschien niet goed genoeg gezocht).

Large bloembollenactie

Zeer goede ervaring: snelle reacties op e-mails, ik ben meermalen netjes gebeld voor uitleg of om mij op de hoogte te brengen. Gastvrij onthaald tijdens het ophalen van de bollen. Goed... Zeer goede ervaring: snelle reacties op e-mails, ik ben meermalen netjes gebeld voor uitleg of om mij op de hoogte te brengen. Gastvrij onthaald tijdens het ophalen van de bollen. Goed georganiseerde acties!

Bloembollenactie small

Uitstekend

Small

Duidelijker aangeven dat er 50 draagtassen worden meegeleverd (dan had ik ze niet los besteld).