Geweldig! Ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers van bestelling tot levering.
Bestellen gaat eenvoudig via de portal en de flyers zijn heel duidelijk.

Medium bloembollenactie

Afvinkoptie in de portal of een bestelling is geleverd
I deal optie om bij invoer van de bestelling direct te laten betalen.

Prettige communicatie, ook producten terug kunnen sturen. Echter erg verwarrend was het dat de nrs van de dozen niet correspondeerde met de inhoud van de dozen.

Large actie voorjaar 2019

Mijn ervaring is goed! Grote bestellingen kunnen makkelijk per groep worden gedaan. Bestellingen netjes en overzichtelijk bezorgd.
Van de folders was te weinig geleverd (ze waren ook op bleek...
Van de folders was te weinig geleverd (ze waren ook op bleek later), dat was even jammer omdat we alle enveloppen moesten openen om toch goed uit te komen binnen de school. De planten en bloembollen zagen er heel goed uit en de nabestellingen waren vlot en makkelijk geregeld!

Large bloembollenactie

Jeugdcircus Reinardi

Is tot nu toe uitstekend.

Prima geregeld, goede levering

Large

lianne van der Wegen/odbs De Wingerd

Ontzettend vriendelijk. Bellen regelmatig op hoe het gaat. Helaas jammer dat niet alle bollen voorradig waren en hiervoor andere bollen geleverd werden. We hadden liever gehad dat we er van te voren... Ontzettend vriendelijk. Bellen regelmatig op hoe het gaat. Helaas jammer dat niet alle bollen voorradig waren en hiervoor andere bollen geleverd werden. We hadden liever gehad dat we er van te voren gezegd was dat die bollen nier meer voorradig waren dan hadden we dat tegen de ouders gezegd. Dat die keuzes niet mogelijk waren. Nu waren er toch ouders aan het mopperen. maar achteraf viel het mee, een paar ouders hebben de bollen maar terug gegeven.
Leuke prijzen voor de kinderen en heerlijke chocola voor ons!! En daarnaast nog extra tasjes bollen voor alle ouders die andere bollen hadden gekregen. Dat was echt niet nodig geweest, vonden wij maar wel leuk natuurlijk.
wij hadden een eigen website gemaakt waarop de totalen tevoorschijn kwamen voor de te bestellen artikelen. Ik denk dat het anders best veel werk is om al die soorten bij elkaar op te tellen.

medium pakket

Als je weet dat een artikel niet meer voorradig is, geef dat aan aan de klant. dat scheelt een hoop ongemak.

Bloembollenactie

Communiceren over vervangende producten

Prima, nu was de folder ook digitaal. Plastic zakjes liever niet meer. Kunnen dat papieren zakken worden?

Medium bloembol

Papieren zakken

Prima. Prettig contact en prima levering

bloeiende kaartenactie en medium

bij levering tijdstip doorgeven

Prima. Bestellingen doorgeven ging gemakkelijk.

medium en de kaarten

Een tijdstip bij levering zou fijn zijn.