Elifnur

Prachtige armbanden gekocht en de verkoopster heeft mij goed geholpen met het maken van een keuze. Zeer grote collectie.

Ja zeker

W. Atwaroe

Heb voor mijn vrouw en mangalsutra gekocht bij Baldev. Heb dit online gedaan aan de hand van foto's.

Dhr Baldev heeft me persoonlijk gebeld om vragen of ik de mangalsutra heb ontvangen. En of alles naar wens is verlopen.

Een prachtige ala kondre ketting gekocht. Volgende dag al in huis. Zeer tevreden.

Najat

Mooi, groot assortiment. Voor ieder wat wils!!

Goede, snelle service

Het is jammer dat deze bestelling zo gelopen is, maar ik vind het erg netjes,
dat u het geld teruggestort heeft

het direct terugbetalen

Kleijnen

Ik heb een orachtige chopard armband gekocht bij Baldev juweliers,die werd de volgende dag per koerier geleverd.Top verzorgd,prima communicatie,vriendelijk,absolute aanrader!

Prima prijs-product verhouding,perfecte afhandeling

Ter zake kundig en vriendelijk, alsmede snel.

Eerlijk!

Michel

Zeer concurrerende (lees: erg lage) prijs voor horloge betaald, heldere website, vlotte en vriendelijke communicatie en snelle afhandeling in de winkel ondanks de drukte. Top!

Snelle communicatie, snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan in de winkel.

Patricia

Zilveren kinder Mattenklopper besteld en hij is echt heel mooi en ook erg snel en netjes verzonden ben super tevreden ik ga hier zeker weer een keer bestellen bedankt voor de goede service!!!

Snelle en nette verzending met tracktrace van PostNL super!!

Tineke

Bij Baldev Juweliers een prachtig sieraad gekocht voor een eerlijke prijs.
Nette verzending in keurige verpakking. Erg blij mee.

Mooi product voor een redelijke prijs.
Keurige verzending en verpakking.

Reactie Baldev Juweliers:

Hartelijk dank!