Bako.nl

Netheid van werken
Nakomen afspraken
Eerste indruk bedrijf

De waal

Prettig omgangsvormen. Deskundig en betrouwbaar is mijn indruk.

Betrouwbaar

Geen idee

CO

Goed advies

Duidelijke offerte, snelle communicatie, goede afspraken, flexibiliteit waar nodig, werken netjes

We hebben aardig wat units laten plaatsen, dat daar zoveel mensen voor langskwamen op één dag had ik niet verwacht. Handig om te weten. Iets meer uitleg over werking en bediening is prettig.

Arnoud Boesveld

Prima ervaring met dit bedrijf levert vakwerk af.

Aflevering werk en gedrag technici is top!

Nieuwenhuis

We moesten even op de installatie wachten, maar dit lag aan het merk airco dat wij hadden besteld. Een en ander is keurig gemonteerd door zeer prettig monteurs die plezier hebben in hun werk en er... We moesten even op de installatie wachten, maar dit lag aan het merk airco dat wij hadden besteld. Een en ander is keurig gemonteerd door zeer prettig monteurs die plezier hebben in hun werk en er iets moois van willen maken. Heel erg tevreden en grote aanrader als je een airco wilt laten monteren.

Goed advies, keurig gewerkt en mooi resultaat.

lagerwerf van den Engel

Geen negatieve punten

alles oke

niets

Huisartsen Pleinwegpraktijk

Prettig in contact, denken mee. Professioneel en betrokken.

vakkundig

Een tevreden klant

Onlangs hebben we gebruik gemaakt van de diensten van Bako en hoewel de levering van de spullen wat langer duurde dan verwacht, zijn we zeer tevreden over de algehele ervaring.

Bako zelf...

Bako zelf kon weinig doen aan de vertraging in de levering, maar wat echt indruk op ons maakte, was de uitzonderlijke service en de heldere uitleg van de monteurs, Hendrik en zijn maat. Ze waren niet alleen professioneel, maar ook geduldig in het verstrekken van alle benodigde informatie.

Wat ons vooral aansprak, was de nette manier waarop ze te werk gingen. Henk en zijn maat werkten efficiënt en ruimden zoveel mogelijk rommel op terwijl ze aan het werk waren. Dit toont niet alleen hun toewijding aan kwaliteit, maar ook aan klanttevredenheid.

Hoewel de vertraging een teleurstelling was, maakte de uitstekende service van Bako, in het bijzonder de inzet van Hendrik en zijn maat, het wachten meer dan waard. We zijn blij met het eindresultaat en zouden Bako zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare en professionele partij voor airco`s.

toewijding aan kwaliteit, maar ook aan klanttevredenheid.

bas boer

Goede voorlichting over het product airco

deskundigen ,zowel directie als de uitvoerende medewerkers.

nee

Van Kesteren

Goed en zeer netjes gewerkt

Nette afwerking

Opletten zodat ee geen schade ontstaat, deur beschadigd.

Remco wijgers

Voor de 2e keer een airco besteld, en net als bij de 1e aankoop niet meer dan tevreden

Klantgericht / meedenkend / service gericht.