Linda

Ik had nog gebeld of de spullen zo ver mogelijk op de oprit geplaatst konden worden, maar hier was helaas geen rekening mee gehouden met de bezorging. Hierdoor kwamen de spullen vooraan op de oprit... Ik had nog gebeld of de spullen zo ver mogelijk op de oprit geplaatst konden worden, maar hier was helaas geen rekening mee gehouden met de bezorging. Hierdoor kwamen de spullen vooraan op de oprit te staan en dat was wat minder (ivm diefstal en te weinig parkeerplekken in de buurt, de auto's pasten er nist meer bij). Maar verder heel goed geholpen en heel snel geleverd!

E.Noordeloos

Duidelijke site. Alles verliep prima

Chauffeur zou 30 min. van tevoren bellen. Is niet gebeurd

Rob Keevel

Bestelling en levering 4m3 tuinaarde (4x Bigbag)

Familie Man

Goede Service

Sluiting op 5 mei was niet duidelijk gecommuniceerd, maar werd goed opgelost door klantvriendelijke medewerker.

Geen bedrijf

Alles ging prima

Olaf

Top

Locatie is denk ik te klein

particulier

Zeer professionele mensen. Snelle levering ondanks Coronacrisis.

X

Prima product, goede voorlichting en top bezorger die vrolijk en service gericht werkt.

Zonde voor het milieu dat de zakken niet opgehaald worden of teruggestuurd kunnen worden.

Raoul

2 Kuub zand besteld voor een prima prijs. Op tijd afgeleverd en zo dicht mogelijk bij ons huis neergezet.

Peter Boetzkes

Fijne klantenservice, snelle levering

Ik bestelde stapelblokken, maar die waren niet op voorraad. Na even te bellen bleek er een vergelijkbaar artikel wel op voorraad! Dus die heb ik heel snel ontvangen, super! Maar ik kon dat... Ik bestelde stapelblokken, maar die waren niet op voorraad. Na even te bellen bleek er een vergelijkbaar artikel wel op voorraad! Dus die heb ik heel snel ontvangen, super! Maar ik kon dat vervangende artikel niet op de site vinden, anders had ik die natuurlijk gelijk besteld. Misschien alternatieve artikelen wat duidelijker neerzetten op de site?