G. Draijer

Levering snel en vriendelijk personeel. Kwaliteit van mijn big bag ophoogzand was helaas teleurstellend. Zand kwam rechtstreeks van het zand en had wel een keer gezeefd mogen worden. Vol schelpen,... Levering snel en vriendelijk personeel. Kwaliteit van mijn big bag ophoogzand was helaas teleurstellend. Zand kwam rechtstreeks van het zand en had wel een keer gezeefd mogen worden. Vol schelpen, stenen, scheermesjes en andere rotzooi. Niet echt lekker voor bestraten dus..

Beter zand aanleveren

Reactie Bakker Buitenleven:

Goedemorgen! Goed om te horen dat de levering verliep zoals gehoopt.
Goedemorgen! Goed om te horen dat de levering verliep zoals gehoopt.
Helaas om te horen dat je niet helemaal 100% tevreden bent met het geleverde zand. Het ophoogzand is zeezand, er kunnen dus inderdaad af en toe schelpen etc. in voorkomen (ene bigbag wat meer dan de andere).
Hoop dat het alsnog gelukt is om goed te kunnen straten.
Met vriendelijke groeten,
Bakker Buitenleven

R. Ullersma

Prima service en snelle levering. Even bellen, bestellijst invullen en een paar dagen later wordt de bestelling geleverd. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Roffey

Heel goed ervaring, erg vriendelijk

misschien bellenhalf uur of zo voor levering op de dag

Middelkoop

Spullen besteld online. En afgehaald bij bakker uitermate goed geholpen bij spullen afhalen als ik er weer aan toe ben bestel ik weer bij jullie!!

Geen alles was goed!

Kevin Evers

Product en prijs goed. Levering minder (twee zakken gescheurd) geen groot probleem maar was onhandig.

Verpakking of laden van producten zorgvuldiger

Reactie Bakker Buitenleven:

Goedemiddag Kevin,
Goedemiddag Kevin,
Vervelend om te horen dat de zakken bij levering gescheurd waren, niet heel handig inderdaad. Wij zullen in ieder geval even contact opnemen met onze transporteur, en kijken naar mogelijkheden om de zakken nog veiliger te laten transporteren.
Als tegemoetkoming krijg je van ons één zak gratis! Hoop dat je alsnog tevreden bent! ;).
Met vriendelijke groeten,
Team Bakker Buitenleven!

Tjerk de Jonge

Medewerkers van Bakker Buitenleven zijn erg vriendelijk en denken echt mee. Levering was ook snel. Wij hebben er nogmaals besteld en houden ze zeker in gedachten bij verdere klussen!

Er kon niet worden aangegeven in welk tijdvak er op de dag van levering geleverd zou worden

Fixthefex

Uitstekend

Wanneer je online een bestelling plaatst moet je niet nog eens in de rij gaan staan voor een afhaalbonnetje is mijn mening. Dan verwacht ik dat ik de bestelling gewoon af kan halen zonder te hoeven... Wanneer je online een bestelling plaatst moet je niet nog eens in de rij gaan staan voor een afhaalbonnetje is mijn mening. Dan verwacht ik dat ik de bestelling gewoon af kan halen zonder te hoeven wachten. Er is immers betaald en ben in bezit van factuur wat als afhaalbewijs zou kunnen dienen.

Mul

Zeer goede ervaring

Iets eerder de tijd door geven, waarop het geleverd gaat worden. Nu kreeg ik een mail met de tijd, nadat hij al geleverd was :( .Maar verder ben ik zeer te vrede!

Miranda de Vries

Fantastisch

Niet van toepassing

Shiraaz Nirhoe

Misschien toch nog wat zakken in de prijs