Cindy Nguyen

Rick

Prima webwinkel, goede communicatie en snelle levering

op dit moment geen

Ellen Fekkes

Snel antwoord via mail. Onze voortuin met de spullen van bakker buitenleven heringericht. Erg fijn geholpen.

Haal de Canadian Chair Duo / Double Relax Chairs uit het assortiment. Hij zit erg fijn maar... Hout is te ruw om direct in gebruik te nemen dus eerst schuren en beitsen. 1 latje brak eerste week... Haal de Canadian Chair Duo / Double Relax Chairs uit het assortiment. Hij zit erg fijn maar... Hout is te ruw om direct in gebruik te nemen dus eerst schuren en beitsen. 1 latje brak eerste week al. Al na 2,5 maand scheuren in het hout. Na contact werd gezegd dat dit door het weer komt. Het is toch echt een bank voor buiten gebruik.

A. te Beest

Goede klantenservice, levering zoals afgesproken en vriendelijk personeel.

Telefonische bereikbaarheid(waarschijnlijk nu door Corona minder dan anders)

Familie Doffer

Keurig gebeld voordat ze kwamen, zeer vriendelijke man.

Ga vooral zo door! We gaan zeker vaker bestellen!

Mauro

Bestelling werd lekker vroeg op de dag geleverd. De chauffeur belde tijdig om te melden hoe laat we geleverd zou worden. Chauffeur heeft meegedacht over het plaatsen van 6 big bags, scheelde een... Bestelling werd lekker vroeg op de dag geleverd. De chauffeur belde tijdig om te melden hoe laat we geleverd zou worden. Chauffeur heeft meegedacht over het plaatsen van 6 big bags, scheelde een hoop lopen omdat er niet voor de deur gelost kon worden

Erwin De leeuw

Goed geregeld en geholpen!

K. Scholten

Goed; snelle levering, snelle reactie op mail

Justus

Snelle service, prima producten, voldoende assortiment.

De transportkosten zouden iets lager mogen.

Goed, maar kan nog beter

Geen beloftes via de telefoon maken die niet nagekomen kunnen worden. En dan gaat het niet om het leveren van de producten maar wel om het feit dat er niet gebeld wordt over latere levering zoals... Geen beloftes via de telefoon maken die niet nagekomen kunnen worden. En dan gaat het niet om het leveren van de producten maar wel om het feit dat er niet gebeld wordt over latere levering zoals wel telefonisch was afgesproken.