Goede afhandeling van de bestelling!

Claudia Vries

Zand besteld in grote zakken..

Boris

Gemakkelijk online besteld en betaald. Enige vraag die ik had werd snel beantwoord via email. Levering was op de dag dat we afgesproken hadden. Zand en grond was van goede kwaliteit. Helemaal prima...

1. Bij afrekenen wist ik dat afleverkosten 60 euro waren maar dat werd niet altijd goed doorgevoerd. Hangt af van de volgorde van de stappen die je neemt of het goed of niet goed gaat. Lijkt dus klein bugje in de website te zitten.
2. De 2 tuinpalen hadden beide een grote knoest in het midden welke al aan het afbrokkelen was (er zit dus eigenlijk een flink gat daar). Het is natuurlijk hout en hout heeft knoesten... maar als ik zelf had kunnen kiezen had ik andere palen uitgezocht.

Geen feedback over levertijden of beschikbaarheid.

Bericht sturen over beschikbaarheid cq levertijd.

J. Sanderse

In een eerder review schreef ik dat de response wat beter kon. Dit bleek te berusten op een misverstand en is op positieve wijze door Bakker Buitenleven opgepakt en zeer netjes opgelost.

2 picknicktafels gekocht

Aankoop opzich prima, maar zeer slechte verzendservice.
Enkel doordeweeks bezorgen, dit betekent dat je als je fulltime werkt vrij moet nemen. Dit kan absoluut een drempel zijn om bij jullie te bestellen.
Er wordt weliswaar aangegeven dat je op de dag van bezorging in de ochtend een mail krijgt met een tijdsindicatie zodat je weet wanneer je thuis moet blijven. Klinkt handig, maar in de praktijk gebeurt dit niet: ik kreeg pas om 15.59 pas een e-mail dat de bezorging zou plaatsvinden tussen 11.04 en 13.04. Dat is dus veel te laat!! Gevolg is dat je alsnog de hele dag wacht. Wij kregen de picknicktafel bovendien rond 15.00, dus de tijdsindicatie klopt ook nog eens niet.
Ik kan jullie deze e-mail met bezorgtijden toesturen als onderbouwing.
Er wordt netjes door de klantenservice een afspraak gemaakt over de bezorging, het is handig als deze persoon daarbij ook aangeeft hoe het pakket wordt bezorgd. In mijn geval een pallet die dus niet door de voordeur kan en dus tijdelijk op een openbare straat moest staan. Als je toch al persoonlijk contact opneemt, dan is het een kleine moeite om dit te benadrukken.

Goede en snelle levering

Kinderschommeltje online besteld. Was op voorraad, kreeg ik per omgaande te horen. Top service.

Fam. Zwaanswijk

Wij hadden bij deze firma 4 KUB ophoogzand besteld
Keurig en snel afgeleverd bij ons thuis. Ook de kwaliteit was super, geen stenen of keien erin maar eerlijk schoon zand. Een aanrader, dit...

Top service en goede kwaliteit stenen

Of de gewenste levertijd wel doorging was wat onduidelijk.