Kees

Ben vriendelijk en goed geholpen

Moest buiten even zo'n 5 minuten wachten voor er hulp kwam

Paul

Prima service

Alles was goed

G. van Son

Prima!

Zou nu niet weten wat nog beter kan, wel moet je als klant alert blijven op de geleverde producten.

Samantha

Top!

J. Leoni

Fijne service. Snel geleverd

Correct

Greve

Zeer tevreden. Zijn vriendelijk en wordt goed geholpen

Blok

Prima. Vriendelijk geholpen. Iets er af in de order, geen probleem. Aflevering stenen, zeer bekwaam in bediening kraanwagen en zeer klantvriendelijk.

Misschien was ik te vroeg met mailtje sturen, maar als de planning voor de volgende dag bekend is zou ik als klant het fijn vinden om een bericht te krijgen wanneer er ongeveer geleverd wordt.... Misschien was ik te vroeg met mailtje sturen, maar als de planning voor de volgende dag bekend is zou ik als klant het fijn vinden om een bericht te krijgen wanneer er ongeveer geleverd wordt. Verder geen bijzonderheden. Zou zo weer bij bakker bestellen.

Barry Roos

Tot levering van de bestelling zeer positief. Klantvriendelijk en op locatie krijg je goede indrukken en inspiratie.

Nakomen van afspraken en communicatie.
Nakomen van afspraken en communicatie.
Stenen besteld ruim van te voren besteld, waren op voorraad en dan eenzijdig de leverdatum veranderen is echt niet klantvriendelijk. Dat is echt aan jullie kant een planningsfout. Op basis van overeenkomst order had ik vrij genomen op die dag voor levering en iemand aangenomen om stenen te leggen. Had verwacht dat het klantvriendelijker opgelost zou worden. Nu vrijdagochtend uitgeleverd in overleg en klaar. Je kan niet een mail sturen naar een klant met “het wordt een dag later, geen idee hoe laat en dank voor uw begrip!”.

Bianca

Helemaal top me bestelling snel geleverd

Verzendkosten weglaten