Zou graag willen, dat er op de dag dat de chauffeur levert even van te voren belt hoe laat.
Mijn bestelling moest een paar straten verder geleverd worden ivm te smalle straat.
Nu moest...

Reactie Bakker Buitenleven:

Beste klant,

Bedankt voor je reactie! Wij snappen inderdaad dat dit het prettigst werkt en onze excuses voor het ongemak. Normaal gesproken doen wij dit ook echter in dit geval hebben wij het niet juist begrepen wat er bij de bestelling geplaatst was als opmerking daardoor hebben wij verzuimd te bellen.

Hopelijk de volgende keer beter! Succes met de klus.

Team van Bakker Buitenleven

Multi4all

P.Hoogeveen

Snelle levering. bezorgchauffeur meewerkend bij bepalen van losplaats. geen verkeerde artikelen en alles geleverd wat besteld is.

Snel, efficiënt en effectief.

Ik kon intuïtief geen toilet vinden en wilde er niet om vragen. Is niet per see nodig, maar wel makkelijk wanneer je aan het puzzelen bent.

Snel duidelijk en service gericht.

Eventueel kunnen ze een betaalde service voor particulieren verzorgen dat het product op de plaats van bestemming wordt gestort / gebracht.

Ton Hemprig

Prima, goede prijs en levertijd

Peter

Helaas was de aflevering niet compleet. Werd wel netjes opgelost maar moest toen voor de tweede keer langs aangezien ze bestelling niet kosteloos toesturen.

Reactie Bakker Buitenleven:

Beste Peter,

Bedankt voor je review! Dat was inderdaad vervelend, er bleek een voorraadverschil te zijn. Meestal vragen we de klant het op te komen halen als hij/zij in de buurt woont. We waren helaas niet op de hoogte dat dit voor jou een belemmering gaf. Daarvoor onze excuses.

Hopelijk tot ziens bij ons in de winkel!

Het team Bakker Buitenleven

Ik had een product via internet besteld en de site werkte goed.
Het product lag binnen een paar dagen klaar om opgehaald te worden.
Ik was erg tevreden over de gang vab zaken.

Snelle service .correct geleverd en op tijd

Mijn bestelling is perfect op afgesproken dag geleverd