Niels klok

Top bedrijf de mannen op de vrachtwagens denken mee waar te lossen ipv snel ergens neer zetten en weg wezen, geven zelfs ff een belletje van tevoren dat ze er aan komen top!!

Jonkhart

Redelijk

Geen artikelen op de site die uiteindelijk toch niet geleverd kunnen worden. Telefonische communicatie hierover was niet helemaal even aardig altijd. Uiteindelijke levering was ook niet compleet nog.

Reactie Bakker Buitenleven:

Goedemorgen!
Goedemorgen!
Vervelend om te horen dat je niet 100% tevreden bent. Op de website wordt ons assortiment getoond, uiteraard kan het niet zo zijn dat bij ons alles op voorraad is (wordt ook vermeld). Door de grote drukte i.c.m. gesloten fabrieken in het buitenland wordt het steeds lastiger om alle materialen bij ons geleverd te krijgen. We doen uiteraard ons uiterste best om dit wel voor elkaar te krijgen. Vandaar dat de stenen niet gelijk meegeleverd konden worden, echter is nu alles geleverd en we hopen dat je alsnog kunt genieten van je tuin!
Met vriendelijke groeten,
Bakker Buitenleven

Janmaat

Slecht

Gaten op maat schieten en zorgen dat hout niet beschimmeld met de verzending

Reactie Bakker Buitenleven:

Goedemorgen Serena,
Goedemorgen Serena,
Vervelend om te horen dat de Picknicktafel niet naar verwachting is. We hebben het inderdaad onderzocht en het klopt dat de picknicktafels vanuit de fabriek niet 100% kloppen (de voorgeboorde gaten). Helaas wisten we dit nog niet toen we de picknicktafel naar u verstuurd hadden. We nemen daarom ook gelijk de picknicktafel terug en hebben de overige bestellingen ook stopgezet en besloten het product niet meer aan te bieden (vinden het erg vervelend dat de klant niet direct van het product gebruik kan maken). Het geld is naar u teruggestort, nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groeten,
Bakker Buitenleven

Driss Zinati

Geen commentaar , alles was in orden , klantvriendelijkheid ,afspraak, serves ,

Particuliere

Uitstekend.

Service en op tijd.

Marlies

Prima ervaring. Bij transport was een pot kapot gegaan en dit is netjes met ons opgelost.

Nvt

Gerard

Aardige mensen en zeer goede service.

simons

nvt

Biewinga

Nette en tijdige levering. Aardige en nette chauffeur. Wel jammer dat de pellet achterbleef.
De picknicktafel was erg lastig in elkaar te zetten. Hoe we het ook probeerden het paste op geen enkele manier. Uiteindelijk een extra gat geboord en hem zo in elkaar gezet. De tafel was ook slecht / ruw afgewerkt en zat vol mogelijke splinters.

Na contact met Bakker Buitenleven is het keurig opgelost en is alles naar wens.

Duidelijkere handleiding, beter afgewerkte tafels leveren.

Selina Hekelbeeke/ Verloskundige Heemskerk

9m2 stenen gekocht en opgehaald

Erg fijne service, mocht de stenen makkelijk in een paar keer verdeeld over een paar dagen ophalen. Dat scheelde een aanhanger huren. Heel fijn!