Marlies

Prima ervaring. Bij transport was een pot kapot gegaan en dit is netjes met ons opgelost.

Nvt

Gerard

Aardige mensen en zeer goede service.

simons

nvt

Biewinga

Nette en tijdige levering. Aardige en nette chauffeur. Wel jammer dat de pellet achterbleef.
De picknicktafel was erg lastig in elkaar te zetten. Hoe we het ook probeerden het paste op geen enkele manier. Uiteindelijk een extra gat geboord en hem zo in elkaar gezet. De tafel was ook slecht / ruw afgewerkt en zat vol mogelijke splinters.

Na contact met Bakker Buitenleven is het keurig opgelost en is alles naar wens.

Duidelijkere handleiding, beter afgewerkte tafels leveren.

Selina Hekelbeeke/ Verloskundige Heemskerk

9m2 stenen gekocht en opgehaald

Erg fijne service, mocht de stenen makkelijk in een paar keer verdeeld over een paar dagen ophalen. Dat scheelde een aanhanger huren. Heel fijn!

Sjoerd Blankevoort

Goede service, snel geleverd. Top!

Communicatie over levering

Thomas

Super snelle en fijne service. Had mijn bestelling binnen een week en werd goed op de hoogte gehouden van de status.

Geen!

Frank

Service van het bedrijf zelf perfect. Via mail en ter plekke
De website klopt niet veel van.

De website klopt van geen kant. Doorklikken naar een product pagina zijn al je filters en of andere zaken weer weg. Uberhaubt producten vinden die wel in de winkel zijn maar online nagenoeg niet... De website klopt van geen kant. Doorklikken naar een product pagina zijn al je filters en of andere zaken weer weg. Uberhaubt producten vinden die wel in de winkel zijn maar online nagenoeg niet vindbaar zijn

E J Schipper

Gewoon goed,alles netjes ingepakt