Raymond

Levering was snel, en zijn niet te beroerd om iets extra's te doen. Mijn maat heeft paar dagen later ook bij jullie besteld.

Geen verbeterpunten

Stephany van Gasteren

Zeer tevreden. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de leveringen.

Nog geen

Rik de vries

Nog geen product kunnen ophalen, levertijd van 5 dagen is al lang overschreden. Na telefonisch contact te horen gekregen dat de levering helaas nog even op zich laat wachten. Iets waar niemand iets... Nog geen product kunnen ophalen, levertijd van 5 dagen is al lang overschreden. Na telefonisch contact te horen gekregen dat de levering helaas nog even op zich laat wachten. Iets waar niemand iets aan kan doen.

Betere levertijdindicatie op de website aangeven.

Casu

Heel fijn en meedenkend bedrijf, hebben tot nu toe hele goede ervaringen

Na internetbestelling mail dat het binnen is

Bas

Twee bestellingen gedaan. Zand en tegels. Goed geholpen, snelle en goede bezorging. Nette prijzen.

Vooral zo doorgaan

Frank van Veen

Besteld en snel geleverd en neergezet waar aangegeven

Rob

Afspraak is afspraak! Prima sevice

Geen!

AB

Ik heb geen bevestiging mail gekregen dezelfde dag als mijn bestelling was geplaatst. Na 2 dagen heb ik zelf contact opgenomen en toen iemand van de Bakker heeft mij gebeld en excuses aangeboden.... Ik heb geen bevestiging mail gekregen dezelfde dag als mijn bestelling was geplaatst. Na 2 dagen heb ik zelf contact opgenomen en toen iemand van de Bakker heeft mij gebeld en excuses aangeboden. Verder geen problemen, netjes aangeleverd en algemeen ik ben tevreden met de aankoop.

sneller bevestiging verzenden

Max Smit

Snelle levering, ondanks de gekke tijd (corona) momenteel

Ben dik tevreden!

Wim Dettmers