Perfect

Garbes

Aanrader

Nieks

Dennis

Snel Online bestellen, goed contact via mail, levering veilig en zonder schade. Omruilen van beschadigde producten zonder gezeur.

Wesite verbeteren, zoek functie, alernatieven, online offerte aanvragen

Tjeerd Opstal

Snelle levertijd en duidelijke communicatie.
Ondanks dat het op een andere plek moest geleverd worden ivm de ligging van de tuin was dat ook geen probleem.
2de levering kon ivm glasvezel...
Snelle levertijd en duidelijke communicatie.
2de levering kon ivm glasvezel leggen niet op dezelfde lokatie en op het laatste moment moeten veranderen. Was ook geen probleem voor de chauffeur.

Dag van levering in 2 delen splitsen zodat het duidelijk is of het s’ochtends of middags wordt geleverd.

Tuinenburg

Uitstekende service!

Blijf vooral zo door gaan.

W.hoekstra

Mijn bestelling perfect en op tijd geleverd

Kan niet beter.

CS Mahangoe

Correct afgehandeld

Rogier

Beter versturen met post NL
Transport was waardeloos

Reactie Bakker Buitenleven:

Hoi Rogier,
Goed om je net telefonisch gesproken te hebben. Bedankt voor jouw feedback en mooi om te horen dat je blij bent met onze producten.
Wat jammer dat onze externe transporteur...
Hoi Rogier,
Wat jammer dat onze externe transporteur tijdens de Grand Prix van Zandvoort jouw pakketje niet op het gewenste moment heeft kunnen leveren.
Bakker Buitenleven