Goed bedrijf! Deskundig en behulpzaam.
Ik was een product vergeten te bestellen en na contact te hebben gehad hebben zij dit alsnog toegevoegd aan de bestelling.

Reactie Bakker Buitenleven:

Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat alles naar wens was!

Nuo

Prima. Goed contact en leverbetrouwbaar.

Prima! Duidelijke bestelprocedure, snelle levering volgens afspraak!

Pallets bleven achter, zou mooi zijn als transporteur die mee terugneemt.

Reactie Bakker Buitenleven:

Bedankt voor je feedback! We zullen dit meenemen in overleg met onze transporteurs!

Rob

Snelle levering en meedenken met doorrekening aantal benodigde m2

had gehoopt dat pallet in de tuin kon worden afgeleverd maar door de breedte van de palletwagen was dit niet mogelijk

Lex van der Putten TDV

De site is nog steeds aan een flinke update en modernisering toe, jammer wat ik vind het bedrijf zeer prettig om mee samen te werken.

De site is nog steeds aan een flinke update en modernisering toe. Mensen haken vroegtijdig af doordat de logica van de site opbouw niet klopt, jammer wat ik vind het bedrijf zeer prettig om mee samen te werken.

c.v.zijl

Super bedrijf , vlotte levering en goede prijzen men is super klantvriendelijk een fijne ervaring en zeer zeker aan te bevelen

Frits van den Nieuwenhof

Bij het afleveren van het zand en vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Ik heb het berichtje gemist dat op een bepaalde dag het zand werd geleverd. Was toch een aangename verrassing.

J. Jaarsma

Op zich positief, alleen erg jammer dat het pakket niet werd afgeleverd op het afleveradres, maar op het factuuradres

Bestelling en levering in orde.

Jelle

Correcte behandeling. Snelle levering