joost

Goede service en snelle levering

Andy

De service is top

De rugleuning die kapot was (de schuld van de leverancier ) hebben dit vlug opgelost maar de andere leuning was niet de zelfste kleur en kon nie gemonteerd worden maar heb het zelf opgelost maar is niet perfect

Reactie Bakker Buitenleven:

Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat het niet is geleverd zoals verwacht. We hebben de transporteur hier op aangesproken. In overleg met de leverancier hebben we een nieuwe canadian chair aangeboden, echter was het probleem al opgelost door jullie, helemaal goed! Alsnog hebben wij ter compensatie de verzendkosten vergoed en we hopen dat het product alsnog bevalt.

Met vriendelijke groeten,

Team van Bakker Buitenleven

Arend Vonk

Prima en snelle service

Communicatie was op zich prima, alleen spraken verschillende medewerkers elkaar tegen. Contact was verder goed, levering prima.

Ben

Alle afspraken op en top nagekomen naar 100% tevredenheid. Alle communicatie naar 100% tevreden heid.
Bakker is een topper.

Niks verkeerds gezien

Michel

Goede communicatie en snelle levering

Prima communicatie en snelle levering. Netjes verpakt en geen dure transportkosten.

Klaas

Goed! De bestelde stenen waren uitverkocht (hoewel ze nog wel op de website stonden), maar een vriendelijke medewerkster belde en hielp met de oplossing: een ander type steen. Die waren iets...

Geen producten bestelbaar hebben, die niet verkrijgbaar zijn

Reactie Bakker Buitenleven:

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je alsnog zeer tevreden bent over de service en de geleverde stenen. We hebben inderdaad het product direct van de website gehaald. In het vervolg wordt hier nauwkeuriger opgelet!

Met vriendelijke groeten,

Team Bakker Buitenleven

Top, lekker dichtbij en snelle levering!

Aberkan Aberkan

Super snelle levering en klantvriendelijk.