Jelle

Correcte behandeling. Snelle levering

Sportel

Prima. Ik moest palen en planken voor een schutting hebben. Bij de bezorging bleken er 3 niet juist/flink gescheurd (foutje van de toeleverancier).
De nalevering is vlot door Bakker geregeld.

Ik heb een tuinset besteld. Die was niet direct voorradig. Daar kreeg ik direct een mail over en daarin ook de vermoedelijke leverdatum. Die was correct. En met de levering was alles tip-top in orde.

Karel

Snelle levering, zeer goede en vriendelijke communicatie en top service.

Geen verbeterpunten.

Salomon Vas Dias

Keurig vtv gebeld , op tijd geleverd , prijs netjes

Online een tuinbank betaald en besteld, helaas kregen wij een dag later een bericht dat deze niet meer geleverd kon worden.
We kregen een showmodel aangeboden en na een bezichtiging door ons...

Levering van tuinbanken.
Snap bij stenen en zand dat deze niet in een tuin kunnen worden afgeleverd maar bij een dure bank zou deze in de tuin moeten worden afgeleverd.

Frits Nolet

Prima product en goede bezorging

Zou graag willen, dat er op de dag dat de chauffeur levert even van te voren belt hoe laat.
Mijn bestelling moest een paar straten verder geleverd worden ivm te smalle straat.
Nu moest...

Reactie Bakker Buitenleven:

Beste klant,

Bedankt voor je reactie! Wij snappen inderdaad dat dit het prettigst werkt en onze excuses voor het ongemak. Normaal gesproken doen wij dit ook echter in dit geval hebben wij het niet juist begrepen wat er bij de bestelling geplaatst was als opmerking daardoor hebben wij verzuimd te bellen.

Hopelijk de volgende keer beter! Succes met de klus.

Team van Bakker Buitenleven

Multi4all