Lex van der Putten TDV

De site is nog steeds aan een flinke update en modernisering toe, jammer wat ik vind het bedrijf zeer prettig om mee samen te werken.

De site is nog steeds aan een flinke update en modernisering toe. Mensen haken vroegtijdig af doordat de logica van de site opbouw niet klopt, jammer wat ik vind het bedrijf zeer prettig om mee samen te werken.

c.v.zijl

Super bedrijf , vlotte levering en goede prijzen men is super klantvriendelijk een fijne ervaring en zeer zeker aan te bevelen

Frits van den Nieuwenhof

Bij het afleveren van het zand en vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Ik heb het berichtje gemist dat op een bepaalde dag het zand werd geleverd. Was toch een aangename verrassing.

J. Jaarsma

Op zich positief, alleen erg jammer dat het pakket niet werd afgeleverd op het afleveradres, maar op het factuuradres

Bestelling en levering in orde.

Jelle

Correcte behandeling. Snelle levering

Sportel

Prima. Ik moest palen en planken voor een schutting hebben. Bij de bezorging bleken er 3 niet juist/flink gescheurd (foutje van de toeleverancier).
De nalevering is vlot door Bakker geregeld.

Ik heb een tuinset besteld. Die was niet direct voorradig. Daar kreeg ik direct een mail over en daarin ook de vermoedelijke leverdatum. Die was correct. En met de levering was alles tip-top in orde.

Karel

Snelle levering, zeer goede en vriendelijke communicatie en top service.

Geen verbeterpunten.