Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

j.zillen2QUICKNET.NL

Allen reizen met bak waren TOP , reis op zich, chauffeur , hotels verzorging, geen enkele klacht

Sterke punten tijdens uw reis

er waren geen zwakke punten !

zou niet weten

globetrotter

Plezierig, goed verzorgd, fijn om een vaste plaats te hebben in de bus.

Prettige chauffeur(Dirck)

Prettige chauffeur(Dirck)
Ik kon vlakbij instappen(Barneveld) omdat ik niet uit de regio kom. Men was bij het bespreken door de telefoon sterk in het meedenken over een mogelijk alternatief voor opstappen.
Ik beveel u zeker aan.

M.Blesing

Inmiddels meerdere meerdaagse busreizen gemaakt naar volle tevredenheid.

Sterke punten tijdens uw reis

Goede hotels en prettige chauffeurs

bij verre reizen vind ik 4 uur rijden voor de volgende stop wat lang

Henk Dekker

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding met goede chauffeur Tm Prins. Veel gezien en goed tijdschema.

Sterke punten tijdens uw reis

Uitstekende hotels met goed eten. Goede verhouding rustdagen en reisdagen.

Voor de Balkan landen meet informatie over geld. Het is raadzaam om briefjes van 5 en 10 euro te sparen voor het omwisselen. Als je 50 euro vertrek voor een paar comsumpties ontvang je de eigen... Voor de Balkan landen meet informatie over geld. Het is raadzaam om briefjes van 5 en 10 euro te sparen voor het omwisselen. Als je 50 euro vertrek voor een paar comsumpties ontvang je de eigen valuat terug, waar je vervolgens niet mee kan doen. De site van OAD en KRAS geeft wel een aantal tips

Mevr. hup

Wij hebben een fijne reis gehad

Sterke punten tijdens uw reis

De hotels zijn ons prima bevallen

De excursies vielen tegen en ook de ervaring van de chauffeur

J.J. Bakker

Tot nu toe alleen positieve ervaringen !

Sterke punten tijdens uw reis

Prima hotels en prima haal- en brengservice (vooral de laatste keer.)

Geen tips.

Goerd

cojo

Onze reis naar Rugen was prachtig. Het programma was afwisselend en interessant.

Sterke punten tijdens uw reis

Ja, vooral de reisleider was zeer goed. Hij wist heel veel interessante informatie over te brengen en had ook persoonlijke
aandacht voor ons als reizigers. Het reisprogramma was ook zeer...
aandacht voor ons als reizigers. Het reisprogramma was ook zeer afwisselend.

Het enige verbeterpunt wat ik zou willen zijn de warme maaltijden inhet hotel. Het hotel is op zich prima maar de
avondmaaltijd is voor verbetering vatbaar.

Carla

Prima reis

Sterke punten tijdens uw reis

De ophaal en terughaal service is uniek

Wiuj vonden het moeilijk om in de bus steeds op dezelfde plaats te moeten zitten. We zaten nu achterin met mensen naast ons die ons geen woord gaven.
Dan voel je je best alleen.
Bij...
Dan voel je je best alleen.
Bij andere operators verplaats je steeds en kom je met meerdere mensen in contact.

Peters

Het is zeer prettig te merken, dat b.v. het ophalen en de excursies in de reissom zijn inbegrepen.

Sterke punten tijdens uw reis

De chauffeur reed prima en was “ klantgericht”.

Ik was zeer tevreden over de reis.