Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

C.Zonsveld

5 daagde reis West-Vlaanderen 26-9-2022.
Omdat kennissen van ons deze reis hadden geboekt wilden wij ook graag mee.omdat ik nog wat vragen had heb ik gebeld met Bak.
Daar werd mij verteld...
5 daagde reis West-Vlaanderen 26-9-2022.
Daar werd mij verteld dat deze reis vol was. Toen ik zei dat de reis online boekbaar was moest ik dat dan maar doen.(niet echt klantvriendelijk). De chauffeur had niet veel empathie met het reisgezelschap. Hij heeft zijn werk gedaan maar dat was het dan ook.
In het hotel hadden wij een kamer met een douche in het bad. Gezien de leeftijd van het gezelschap erg gevaarlijk.
Op dag 4 hadden we een tocht naar de Panne en Oostende. We zijn door de Panne heengereden maar zijn daar niet gestopt.ik had het gevoel dat de uitstapjes afgeraffeld werden. Geen uitleg hup uit de bus en een tijd wanneer we weer klaar moesten staan. De klaverjas avonden werden ook zo snel mogelijk afgeraffeld.
Nu vindt ik ook wel dat het voor de chauffeur een heel druk programma is.

Ophaal service.

Kijken of een hotel past bij de doelgroep.
Zorgen dat een chauffeur ook voldoende rust krijgt.

Corrie Vermeulen

10 daagde. Reis Toscane

Goede planning

Misschien iets meer stoppen om benen te strekken

Else Boot-Engelenberg

Met Bak naar Laax, Zwitserland geweest in juli. Een prima reis, prachtig land, geweldig hotel, hadden een mooi appartement. Verzorging, ontbijt, diner heerlijk. Ook hebben we een duik in het zwembad... Met Bak naar Laax, Zwitserland geweest in juli. Een prima reis, prachtig land, geweldig hotel, hadden een mooi appartement. Verzorging, ontbijt, diner heerlijk. Ook hebben we een duik in het zwembad genomen. De excursies waren goed verzorgd, Zürich, Luzern, met de Bernini expres een mooie reis, en een boottocht. Maar bezoek aan Liechtenstein kon ons niet bekoren. Algemeen een fijne reis.
Mvrg Ron en Else Boot

Sterke punten tijdens uw reis

Hotel, ophalen en keurige bus

Graag WiFi in de bus en iets meer info onderweg over wat je zoal ziet\tegenkomt

John Snow

Afgelopen zaterdag het genoegen om met mijn mede festival gangers met deze bus te reizen, of nou ja genoegen.
Op de heen reis ging alles boemspang, er werd gelachen en we kwamen veilig bij onze bestemming aan in Bloemendaal. De terug reis daar in tegen verliep minder vlekkeloos. Nadat we het terrein verlieten en op zoek ging naar ons vervoer, en ik kan je vertellen dat we allemaal verschrikkelijk dik in de olie zaten en helemaal wous. Goed, je raad het a geen bus. Wij zoeken, zoeken en nog een keer zoeken. Geen bussie.
Blijkt er uiteindelijk helemaal geen bus te staan voor ons. Foutje bedankt, zie maar hoe je thuis komt. We vergoeden niks. Hastalavista conjos.
Toen maar van de nood een deugd gemaakt wanneer m’n maat Jannes of whiskas ineens met een emmer miauwmiauw aan kwam zetten. Ik moet je zeggen dat ik niet geheel bekend ben met miauwmiauw maar toen evengoed maar een lading in het neusje gekieperd. Wat er toen allemaal gebeurde was niet voor de poes. Samen met m’n maat Tinus veranderde we vervolgens in krolse katten en gingen op 4 pootjes over straat de hele tijd kopjes geven aan voorbij gangers. Nu 4 dagen later loop ik over de daken in Parijs, noemt iedereen mij een zwerfkat en lik ik blikken tonijn leeg met mijn tong.

Dus lieve mensen denk goed na over de gevolgen van het boeken van een busreis bij deze maatschappij.

Ik geef deze bedrijf 1 poezensterretje

Mazzol

Wel gelachen

Bussie terug neerzetten

Rene van Andel

Fantastische reis gehad, goed verblijf, prima excursies, prima chauffeur en reisleiding. Alleen hotel op heen en terugreis was niet goed. Maar heb begrepen dat het moeilijk is om knap hotel te... Fantastische reis gehad, goed verblijf, prima excursies, prima chauffeur en reisleiding. Alleen hotel op heen en terugreis was niet goed. Maar heb begrepen dat het moeilijk is om knap hotel te vinden voor 1 nacht voor een groep.

professionaliteit medewerkers BAK

Zie boven

Licher-Verhoeven P.

8 dagen Hampshire.
8 dagen Hampshire.
\Zeer slechte ervaringen. Hotel en eten onder de maat. Excursies onder de maat. Geen wifi en koffie/thee in de bus.Na een klacht te hebben ingediend per mail, 2 weken niets gehoord, gebeld, zeer onbeschoft te woord gestaan. Weer een mail naar O. Bak en wat gek direct een reactie waarin alle klachten worden gebagatelliseerd en nergens wordt op ingegaan.
Dus .... zeer helemaal onder de maat, zeker gezien de reactie Bak die geeft en geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor deze reis.

ophaalservice

zie hier boven, neem klant serieus

Hr en Mevr Kuijpers

Voor de 5e keer met Bak op reis . Nu naar Luxemburg .

Sterke punten tijdens uw reis

Alex als uitstekende chauffeur . Prima hotel en het weer was ons gunstig gezind , hele week ca 27 graden .

De bus mankeerde nogal wat . Airco was niet in te stellen . Zaten het ene moment met dikke jas aan en dan was het weer warm .
Koffiemach. was stuk en geen wifi .Gaarne de bus controleren en...
Koffiemach. was stuk en geen wifi .Gaarne de bus controleren en repareren voor de reis .

R. Boot

18-7-2021 reisje naar de Vogezen, Gerardmer gemaakt.
Nadat wij thuis zijn opgehaald gingen o.a. via Schoorl, Oudorp, naar Heiloo, dat duurde minstens 5 kwartier, wat erg lang is.
Wat ons...
18-7-2021 reisje naar de Vogezen, Gerardmer gemaakt.
Wat ons bij vertrek opviel was dat de leeftijd van de reizigers erg hoog was, en sommigen met stok en rollator liepen.
Tijdens de excursies bleek dat een aantal van deze mensen niet goed mee konden komen, de weg niet wisten, instructies van de chauffeur niet goed hadden begrepen. Hierdoor ontstonden misverstanden. Daar hadden wij last van, want op gegeven moment verwachten ze van ons dat wij de reisleiders waren. Het is geen groepsreis, ieder kan zijn eigen kant op gaan.
Wij zijn dan ook van mening, dat op een soortgelijke reis, of een reisleider mee moet, of de chauffeur loopt mee, voor diegenen die daar behoefte aan hebben.
Verder was er geen WiFi in de bus, chauffeur was prima, maar gaf weinig info over de reis.
Hotel was overigens perfect, prima kamers, ontbijt en diner zeer goed. Excursies waren goed, het boekje met informatie heel duidelijk.
Wij hebben het wel naar ons zin gehad, prima reis verder,
Ron en Else Boot, Alkmaar

Hotel, excursies.

Zie boven, voor ouderen c.q. mensen die slecht ter been zijn, begeleiding of reisleider mee.

Annet Zwagerman

Wordt ik maandag 8/6 gebeld. Mijn 5 daagse busreis naar Berlijn gaat door! Vertrekt 25/6. Hoe dan? Duitsland staat net op "geel" en onze minister president vraagt ons, als het niet nodig is, NIET op... Wordt ik maandag 8/6 gebeld. Mijn 5 daagse busreis naar Berlijn gaat door! Vertrekt 25/6. Hoe dan? Duitsland staat net op "geel" en onze minister president vraagt ons, als het niet nodig is, NIET op reis te gaan...….. Hoe dan??? op 1,5 mtr in de bus. Ik reis alleen dus niks naast je, niks achter je, niks voor je...……..Als we de bus uitgaan moeten we mondkapjes dragen ( zelf voor zorgen, Bak verzorgt ze NIET). Gidsbegeleiding op 1,5 mtr………..hoe dan? En tijdens het diner zit ik alleen aan een tafeltje?????
Conclusie: Bak reizen kan mij niet leveren wat ik geboekt heb...…
Niks reis verzetten, niks voucher, nee annuleren moet ik dan maar, kosten 172,77!!!
En dan zetten ze ook nog als afsluiter in de brief...."
"Wij danken u voor uw vertrouwen in onze organisatie en hopen dat u een volgende keer weer bij ons boekt"
WAT DENK JE NOU ZELF???????????

nvt

nvt

Anja Vreman

Fijne chauffeur reed perfect! op dagtocht naar dusseldorf

alles op tijd