Baitshop

Baitshop

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Alles in orde groeten marc

Nee

Frank De pril

Perfect, zeer snel geleverd.

Top

Jan Kusters

Top bedrijf met goede kwaliteit

Snelle correcte levering

Perfect altijd goed verpakt en goed geregeld

Priam geregeld

H. Rooijakkers

Zeer positief, ook telefonisch erg behulpzaam.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle verwerking na bestelling, goed verpakt.

L.L.

Nogal apart.

Beschrijf hier uw ervaring

Vliegen besteld. Er stond niet bij dat ze niet voorradig waren. Ik kreeg niet veel later een mail of het uitmaakt dat er na dinsdag verstuurd wordt. Dit ivm verse aanvoer. Maar doordat anderen het... Vliegen besteld. Er stond niet bij dat ze niet voorradig waren. Ik kreeg niet veel later een mail of het uitmaakt dat er na dinsdag verstuurd wordt. Dit ivm verse aanvoer. Maar doordat anderen het af lieten weten, was ik er al niet blij mee en gaf dit ook aan.

Hier op in gaan ipv de mail compleet negeren. Ook het bakje waar het in geleverd is is hier niet geschikt voor, de vliegen die uitgekomen zijn, zaten dood onder het bakje met verse drap geklemd.

Reactie Baitshop:

Hallo,
Ik zie dat uw email in de spam box terecht gekomen was, mijn excuses dat we u geen reactie op de mail hebben gegeven.
We halen de fruitvliegen etc iedere dinsdag vers bij de kweker,...
Hallo,
We halen de fruitvliegen etc iedere dinsdag vers bij de kweker, we hebben deze zelf niet in voorraad omdat we ze graag vers per post verzenden. Dit staat wel in de tekst vermeld op de webshop maar men leest er vaak over heen. Vandaar dat we proberen om dan altijd een mail te sturen zodat de klant op de hoogte is ;)
Annemarie Schippers

Gosling Nicolai

Prima, snelle verzending

Duidelijk te vinden, overzichtelijk

Wellicht wat meer op facebook delen voor de bekendheid

Dagmar De winter

Aangenaam en super!

Beschrijf hier uw ervaring

Aangenaam en snelle levering. Is er iets niet binnen krijg je het terug betaald. Ook als er wat vertraging is wordt je op de hoogte gebracht. Net zoals (door mij) te laat bestellen tijdens Black... Aangenaam en snelle levering. Is er iets niet binnen krijg je het terug betaald. Ook als er wat vertraging is wordt je op de hoogte gebracht. Net zoals (door mij) te laat bestellen tijdens Black Friday wordt het alsnog verzonden!

Geen.

Prima service