Anoniem1989

Snelle levering, duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie
Overzichtelijke website

Staf

Mooie badmatten voor een correcte prijs, ondanks blijkbaar verkeerd ingegeven werd toch het juiste materiaal geleverd. Nu verwachten we nog de creditnota voor de teruggestuurde toiletmat met... Mooie badmatten voor een correcte prijs, ondanks blijkbaar verkeerd ingegeven werd toch het juiste materiaal geleverd. Nu verwachten we nog de creditnota voor de teruggestuurde toiletmat met verzendingskost.

De contactname van Tom om ons te informeren over de evolutie

Duidelijker bevestiging van het bestelde zodat de levering kan gecontroleerd worden.

Ik kende het bedrijf niet heb het bedrijf gevonden via Google omdat ik een grote antislip badkuipmat nodig had en die door Praxis niet meer leverbaar was althans niet die grootte. Ik heb gebeld... Ik kende het bedrijf niet heb het bedrijf gevonden via Google omdat ik een grote antislip badkuipmat nodig had en die door Praxis niet meer leverbaar was althans niet die grootte. Ik heb gebeld omdat ik niet zo snel de badmat kon op de site kon vinden 35/90 cm de meneer aan de telefoon gaf mij meteen de juiste pagina/merk door zodat ik op mijn laptop de matten kon zien. Meteen twee matten besteld die al de volgend dag bezorgd weren.

De snelheid waarmee alles werd afgehandeld.

N.v.t.

Top

snelle levering, prima prijs

Uitermate klantvriendelijk.

Een van de bestelde badmatten was niet meer op voorraad. Wij kregen identieke (duurdere) badmatten geleverd van nog betere kwaliteit zónder bijbetaling. Klasse ! En bedankt daarvoor.

Geen.

w. van der velden

Mooi product, goede info, prima verpakt & snel verzonden.

abj van Beek

Prima goede web pagina. ook de niet leverbare producten waren op de afgesproken datum in ons bezit. Klasse.

Dat lijkt niet goed. Vanmorgen besteld en betaald. Geen bevestigingsmail ontvangen en telefonisch zijn ze onbereikbaar. Ben bang dat mijn vrouw naar haar verjaardagscadeau kan fluiten en ik naar... Dat lijkt niet goed. Vanmorgen besteld en betaald. Geen bevestigingsmail ontvangen en telefonisch zijn ze onbereikbaar. Ben bang dat mijn vrouw naar haar verjaardagscadeau kan fluiten en ik naar mijn geld.

Bereikbaarheid per telefoon en mail bevestiging

Reactie Badmatten.nl:

Na telefonisch overleg met u bleken de door ons verstuurde mails buiten onze schuld om in uw spamfolder te zijn belandt. Inmiddels hebt u met een vertraging van enkele dagen uw bestelling netjes van... Na telefonisch overleg met u bleken de door ons verstuurde mails buiten onze schuld om in uw spamfolder te zijn belandt. Inmiddels hebt u met een vertraging van enkele dagen uw bestelling netjes van ons ontvangen zoals in deze mails was medegedeeld. Jammer dat u ondanks uw telefonische toezegging om deze review aan te passen dat niet hebt gedaan.

Op tijd melding ontvangen dat het bestelde niet op voorraad was

Een link naar iDeal om te betalen zou handig zijn

Ramona

Snel en goede levering