Helaas heb ik de badmat nog niet mogen ontvangen !!!
Hopelijk gaat dit nog gebeuren. Ik ben nu niet enthousiast over mijn eerste aankoop bij badmatten.nl

S.v.p. leveren.

Cees Visser

Mijn ervaring met Badmatten.nl is positief. De mat die ik bestelde was welliswaar niet direct leverbaar maar ik kreeg keurig een mail waarin excuus werd gemaakt voor de vertraging en de mat een dag... Mijn ervaring met Badmatten.nl is positief. De mat die ik bestelde was welliswaar niet direct leverbaar maar ik kreeg keurig een mail waarin excuus werd gemaakt voor de vertraging en de mat een dag later zou worden bezorgd. De mat werd idd de volgende dag bezorgd. Verder is de kwaliteit van de mat voor zover ik dat nu kan beoordelen wat ik er van verwacht.

Assortiment en levering

Misschien heb ik niet goed opgelet en is het mogelijk maar zo niet dan zou het fijn zijn om vooral bij de duurdere matten een klein staaltje te kunnen bestellen per post. Je zou daar zelfs een klein... Misschien heb ik niet goed opgelet en is het mogelijk maar zo niet dan zou het fijn zijn om vooral bij de duurdere matten een klein staaltje te kunnen bestellen per post. Je zou daar zelfs een klein bedragje voor kunnen rekenen en dit bij een eventuele bestelling crediteren.

Vriendelijk en attent, belt als het anders wordt.

nee

nee

Nicky01

Bestelling conform verwachting geleverd.
Prijs/kwaliteit ook zeer goed.

van Wersch

Snelle levering. Heel tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit

Post.nl gaf helaas problemen. Gelukkig was er persoonlijk contact .

Het persoonlijk contact blijkt ook nu weer sneller te werken dan chatten of wat dan ook. De matten zijn mooi en alle bezorgmoeilijkheden waard.

Zeer goede communicatie. Er bleek een besteld stuk niet meer mogelijk om te leveren. Ik werd telefonisch op de hoogte gebracht en kreeg de kans om af te zien van de volledige bestelling. Heb... Zeer goede communicatie. Er bleek een besteld stuk niet meer mogelijk om te leveren. Ik werd telefonisch op de hoogte gebracht en kreeg de kans om af te zien van de volledige bestelling. Heb daar niet voor gekozen. Niet beschikbaar gedeelte werd direct gecrediteerd en teruggestort.

Correcte opvolging van het dossier. Een gevoel toch nog met mensen te handelen ook al is het internet-aankoop.

Jos Delamboy

De douchematten voor bad en douche zijn kwalitatief niet goed. Bij in en uitstappen glijden de matten ondergaan je voeten vandaag ondanks de zuignappen

Heel prettig

Zeer snel geleverd goede kwaliteit

Prima badmatten, goede kwaliteit. Snel geleverd.

Prima website.

Geen.