Tim

Snelle en nette levering

Langedijk

Fijne service. Goede prijs. En ook achteraf ben ik goed geholpen bij retourneren van enkele artikelen.

Welke twijfels had je van tevoren?

Of bestelde spullen op tijd geleverd zouden worden.

Jansen

Duidelijk goed en goedkoop

Welke twijfels had je van tevoren?

Of het echt de volgende dag geleverd zou worden

R van den Berg

Het onder deeltje dat we bestelde hadden we 2 dagen na bestelling binnen. Fijn!

Had geen twijfels.

Francois Visser

Erg goede service. Ik ben goed geholpen

M Rothuis

Deskundig en klantgericht. Beschadigingde radiator werd in één dag geruild. Prettig en betrouwbaar adres op het internet.

Welke twijfels had je van tevoren?

Een onbekende leverancier krijgt niet zomaar vertrouwen Eerst zien dan geloven.

Berry

Inmiddels meerdere bestellingen bij badkamerXXL gedaan. Communicatie uiterst adequaat, mede als de levering van de bestellingen.

Welke twijfels had je van tevoren?

Er zijn veel 'online' leveranciers van sanitair, dus welke moet je hebben? BadkamerXXL komt al snel naar voren met zoekopdrachten. Na onderzoek bleek uit andere klantervaringen dat die goed waren.... Er zijn veel 'online' leveranciers van sanitair, dus welke moet je hebben? BadkamerXXL komt al snel naar voren met zoekopdrachten. Na onderzoek bleek uit andere klantervaringen dat die goed waren. Er waren vooraf voor ons geen twijfels , maar het moet toch latijd maar blijken dat de verwachtingen ook waargemaakt worden. En dat heeft BadkamerXXL prima gedaan.

Martijn

Goed geholpen voor de aankoop

Welke twijfels had je van tevoren?

Ja, het was niet de goedkoopste optie

Deana v d wijgaart

Super snel top

Jos

Duidelijke site met voldoende technidche details om tot een juiste keuze te komen. De levering was keurig op tijd.

Welke twijfels had je van tevoren?

Niet meer dan bij andere aanbieders.