Fleur Nederveen

Hele goede service en snelle levering

Online website

Dirksen

Heel slecht

Niet

Reactie BadkamerXXL.nl:

Beste Dirksen,
Beste Dirksen,
Jammer dat je niet een goede ervaring bij ons hebt gehad. Helaas kunnen we op basis van deze gegevens niet een bestelling terugvinden. We staan dagelijks voor je klaar om samen te kijken naar een oplossing, dus neem gerust even contact op met onze klantenservice. Hopelijk kunnen we je nog van dienst zijn!

Ron

Heel slechte service

Bart

Voortreffelijk communicatie met de verkoop.

Welke twijfels had je van tevoren?

of de overeengekomen leveringsvoorwaarden werden nagekomen, echter alles was tot in de finesse verzorgd door Auke.
Ook de aflevering door de heren chauffeurs was optimaal.
Echt een...
Ook de aflevering door de heren chauffeurs was optimaal.
Echt een aanrader dit bedrijf.

BadkamerXXL.nl

Heel goede service ervaring

niet van toepassing

Tineke Stikkelman

2 maanden geleden een toiletpot met bijbehorende toiletzitting besteld. De pot was prima maar de soft close bril kwam niet vanzelf helemaal naar beneden, zelfs niet na 2 maanden gebruik. Het was dus... 2 maanden geleden een toiletpot met bijbehorende toiletzitting besteld. De pot was prima maar de soft close bril kwam niet vanzelf helemaal naar beneden, zelfs niet na 2 maanden gebruik. Het was dus geen nieuwigheid. Dit maandag gemeld bij Badkamerxxl. Dinsdag werd er een nieuwe toiletzitting geleverd. En die bril komt wel naar beneden. Topservice!

Coby

Geweldige service . Goed telefonisch bereikbaar . Binnen 1 dag product omgeruild . Kunnen veel andere collega/ concurrenten nog wat van leren .

Nee goede recensies

Guus

Slechte service. Retourbelofte wordt niet nageleefd.

Welke twijfels had je van tevoren?

Geen twijfels. Ging af op de belofte te kunnen omruilen. Niet dus.

Reactie BadkamerXXL.nl:

Wij vinden het altijd jammer om te vernemen wanneer onze service niet aan de gewenste standaard voldoet maar in dit geval kan ik u helaas niet helpen. Een gebruikte douchekop kunnen wij helaas niet... Wij vinden het altijd jammer om te vernemen wanneer onze service niet aan de gewenste standaard voldoet maar in dit geval kan ik u helaas niet helpen. Een gebruikte douchekop kunnen wij helaas niet retour nemen.

Cornelese

Slechte service, wij worden niet serieus genomen, wachten al een half jaar op ons afbouwdeel van hotbath cobber, er wordt geen contact opgenomen met ons

Welke twijfels had je van tevoren?

Van te voren geen twijfel

Ron

Erg goede service
geduldige ondersteuning
snelle levering
webshop met hoge service.
zeker dikke aanrader.

niet per se